Sætte billede ind...
Fra : L. Carlsen

Dato : 20-09-10 13:34

Hejsa...
Jeg har lavet en lille ordjagt til mine elever (med et program):
http://www.123skole.dk/ordjagt/dyrizoo/cwf_live.swf
....hvordan får jeg et billede til at ligge nederst på siden? Jeg har
prøvet diverse efter at have søgt på nettet, men det kan jeg altså
ikke finde ud af... any one?
Med venlig helsen
L. Carlsen

Fra : felix sanchez

Dato : 21-09-10 07:05

Hej Carlsen.

Super idé, jeg håber dine elever bliver glade for spillet.
Jeg kan se, at produktet du ender ud med er en .swf, hvilket er det
typiske format man ender med fra Flash.

Du skriver dog ikke, hvilket program du har lavet spillet med.
Kan du placere et baggrundsbillede direkte i dit program.

En anden mulighed, tror jeg, er at embedde din .swf med
wmode:transparent i HTML, og i den samme HTML angive et billede, der
skal ligge i baggrunden.

Jeg håber du kan bruge det til lidt
Mvh

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Glensbo

Dato : 21-09-10 07:21

Har du adgang til .fla filen i dette system? Ellers må du lægge swf
filen i en html side hvor du så kan lægge dit billede. ps jeg manglede 5
ord!

Fra : L. Carlsen

Dato : 21-09-10 07:35

On 21 Sep., 08:21, Henrik Glensbo <hen...@glensbo.dk> wrote:
> Har du adgang til .fla filen i dette system? Ellers må du lægge swf
> filen i en html side hvor du så kan lægge dit billede.

Både du og Felix foreslår at jeg lægger .swf-filen i et HTML-dokument..
Hvordan gør jeg det? Har I tid/mulighed/lyst til at lave mig sådan en
fil med en fiktiv sti til grafikken - så kan jeg bruge samme
udgangspunkt til de andre krydsord :)
Med venlig hilsen
L. Carlsen

Fra : felix sanchez