Andet multimedie
Photoshop CS5 - safe for web langsom
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-09-10 12:46

Jeg sidder med Photoshop CS5 64-bit på Win 7 pro 64-bit. I save for web er
programmet utrolig langsomt, når jeg f.eks. skal ændre quality på jpg så kan
jeg ikke umiddelbart markere tallet som står der for at ændre det - det
bliver dog markeret og taster jeg et nyt tal, så dukker det op efter ca. 10
sek. Photoshop er opdateret til 12.0.1 og der er ikke nyere updates. Det
skyldes ikke langsom CPU og for lidt ram. Er der nogen der har en idé til,
hvad der kan være galt?

På forhånd tak.

MVH

Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 24-09-10 14:54

i meddelelsen news:rsOdndcJQpEZ_RLRnZ2dnUVZ7v2dnZ2d@giganews.com...
> [...]
> ca. 10 sek. Photoshop er opdateret til 12.0.1 og der er ikke nyere
> updates. Det skyldes ikke langsom CPU og for lidt ram. Er der nogen der

Hvordan kan du være så skrå sikker, at det ikke skyldes for lidt Ram og
langsom processor?
Har lige lavet samme proces som du beskriver, på en Windows 7 64 bit,
maskine med en Intel Core 2 Duo E8600 processor der køre 3999,7 MHz, 8 GB
ram og med to Radeon HD 4850 grafikkort og der var der ingen ventetid
overhoved.
Hvad har du ellers kørende?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-10-10 10:13

"Søren Blom" wrote in message

> [...]

maskine med en Intel Core 2 Duo E8600 processor der køre 3999,7 MHz, 8 GB
ram og med to Radeon HD 4850 grafikkort og der var der ingen ventetid

Intel Cire i7 2.8 med 8 GB ram, Nvidia 7600 grafikkort, styresystem og
programmer på raid 0.

Det er uanset om maskinen er startet frisk op og ikke har andre programmer
kørende (udover AVG antivirus og Memeo backup).

Nu har jeg installeret 32-bit versionen som også er med i CS5 pakken, og der
er optræder problemet ikke, så nu bruger jeg bare 32-bit versionen, men det
er underligt at 64-bit ikke kører med Windows 7 64-bit ...

MVH

Thomas