Andet multimedie
bentjuul 3670
Er ved at blive bims!! Rusten på Indesign ~
Fra : Marianne

Dato : 13-09-10 14:26

Hej

Jeg ved ikke, hvad der er sket, men jeg har på en eller anden måde fået
formateret typografierne (basis-typografien) sådan, at skrifttypen står i
superscript. Det er sket i forbindelse med en tekst, der har
fodnotehenvisninger, men hvordan ved jeg ikke.

Nu kan jeg imidlertid ikke få det væk!!

Alle mine afsnitstypografier er baseret på 'normal', som igen er baseret på
'no paragraph style'. Jeg har kigget disse omhyggeligt igennem uden held

HVOR kan der ligge en kode til superscript, som driller?

mvh
Marianne

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-09-10 14:53

On 2010-09-13 15:25:30 +0200, Marianne said:

> HVOR kan der ligge en kode til superscript, som driller?

Måske i Character styles.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen