hej jeg mangler hjælp
Fra : Jens koch

Dato : 10-09-10 09:04

jeg kan ikke åben min mail box mer men jeg kan godt sende her til på den
udbyder
hvorfor man jeg så ikke sende og modtage mail på den har email adresse det
kan jeg ikke hel finde ud af er der en der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke
kan det

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.politi.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 10-09-10 10:07

Jens koch skrev:

> er der en der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke
>kan det

Jeg gætter på, at din mailplads er brugt op. Har du modtaget store
billeder, kan din postkasse hurtigt ryge fuld.
Du skal have slettet nogle mails i din postkasse hos udbyderen.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Jens koch

Dato : 10-09-10 11:10

den skriver det her

Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra
server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port: 110,
Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18

Fra : emjeppesen

Dato : 10-09-10 11:23

Jens koch skrev:

> Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra
>server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port: 110,
>Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18

Prøv at skrive

Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18

i Google

og se om du kan bruge nogle af alle de svar, der ligger der.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : cykelsmeden

Dato : 12-09-10 16:06

Den 10-09-2010 12:23, emjeppesen skrev:
> Prøv at skrive
>
> Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18
>
> i Google
>
> og se om du kan bruge nogle af alle de svar, der ligger der.

hvad er der galt med serverens klare og entydige svar?

finn

Så OP må have fundet brugernavn-passwd frem til sin pop3konto, og indsat
i klienten!!!

finn