asmt
Fra : Jørgen

Dato : 08-09-10 14:17

Tdc har lukket smtp serveren ned og jeg har prøvet at repererer via den
program de har ligende på nettet. det gik fin med den bærebar, men på
den stationær kan jeg kun modtage, men ikke sende. hvad gør jeg er der
nogen der har et bud.
det er formentlig password der mangler, det siger meddelsene i hver fald
er en mulighed

VI SNAKKER OM THUNDERBIRD

plise hjelp hjelp
fra
Jørgen

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-10 14:42

Den 08-09-2010 15:17, Jørgen skrev:
> [...]
> nogen der har et bud.
> det er formentlig password der mangler, det siger meddelsene i hver fald

skriver du den udgående som asmtp.mail.dk, og har du flueben i Min
server kræver godkendelse?
Se evt.:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6005

Fra : Jørgen

Dato : 08-09-10 14:52

> skriver du den udgående som asmtp.mail.dk, og har du flueben i Min
> server kræver godkendelse?
> Se evt.:
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6005

Nej jeg kan ikke finde den firkant som jeg skal sætte flueben i

fra
Jørgen

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-10 15:47

Den 08-09-2010 15:51, Jørgen skrev:

> Nej jeg kan ikke finde den firkant som jeg skal sætte flueben i

Hvilket postprogram bruger du?
Outlook eller?

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-10 15:56

> Nej jeg kan ikke finde den firkant som jeg skal sætte flueben i

Undskyld, du har jo skrevet, at det er thunderbird.
Funktioner > Kontoindstillinger > Udgående server (SMTP)...
og så kommer jeg lidt til kort.
Jeg tror det må være her, at det skal sættes.
Jeg leder lige lidt.

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-10 16:03

Den 08-09-2010 16:56, Martin Ploug skrev:

> [...]
> Funktioner > Kontoindstillinger > Udgående server (SMTP)...
> og så kommer jeg lidt til kort.
> Jeg tror det må være her, at det skal sættes.

Måske kan du finde noget om det her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.php

Fra : Jørgen

Dato : 08-09-10 17:16

Den 08-09-2010 17:03, Martin Ploug skrev:

> Måske kan du finde noget om det her:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.php

Nå det kan jeg ikke finde ud af

Jeg har slettet email og oprettet en ny og så lavet back up af den
bærbar og lagt ind. Så nu kører den igen.
men tak for hjælpen til

fra
Jørgen

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-10 18:37

Den 08-09-2010 18:16, Jørgen skrev:

> Nå det kan jeg ikke finde ud af
>
> Jeg har slettet email og oprettet en ny og så lavet back up af den
> bærbar og lagt ind. Så nu kører den igen.
> men tak for hjælpen til

Velbekomme.