E-Mail
webnoob 5265
"Mail notifikation" til Thunderbird (Ubunt~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-09-10 15:06

Jeg bruger programmet "Mail Notifikation" i Ubuntu til at poppe op hvis
jeg får en (g)mail.

"Mail Notifikation" peger så på min gmailkonto på nettet og kan ikke
bringes til at pege på min mail-klient (Thunderbird)

Findes der en "mail-notification" der kan pege på Thunderbird?
--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 07-09-10 17:35

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> writes:

> [...]
> bringes til at pege på min mail-klient (Thunderbird)
>
> Findes der en "mail-notification" der kan pege på Thunderbird?

Jeg bruger flg.

https://launchpad.net/libnotify-mozilla/1.1/1.1

--
Carl

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-09-10 18:28

Den 07-09-2010 18:35, Carl Drud skrev:

> Jeg bruger flg.
>
> https://launchpad.net/libnotify-mozilla/1.1/1.1

Tak! :)

Den er installeret nu :)

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-09-10 21:49

Den 07-09-2010 18:35, Carl Drud skrev:

> Jeg bruger flg.
>
> https://launchpad.net/libnotify-mozilla/1.1/1.1

Har installeret den, men jeg synes ikke rigtigt der sker noget? :)

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 07-09-10 23:31

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> writes:

> Har installeret den, men jeg synes ikke rigtigt der sker noget? :)

Du har sikkert ikke fået installeret:

libnotify-bin

Kan installeres via Synaptic.

--