Fejl i citat-script
Fra : Rune Jensen

Dato : 06-09-10 01:51

Lige pludselig kan man ikke citere et indlæg mere på
http://www.webdesigngruppen.dk/diskussion.asp.

Nogen, som kan se, hvad der er galt?

Det burde være den rigtige sti til cite.js, så jeg kan ikke se hvor
det smutter. Jeg er helt blank.

MVH
Rune Jensen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 06-09-10 09:16

Den 06-09-2010, skrev Rune Jensen:
> [...]
>
> Nogen, som kan se, hvad der er galt?
>
> Det burde være den rigtige sti til cite.js, så jeg kan ikke se hvor

Der er js fejl - scriptet refererer til et 'message' element, men i
HTML hedder elementet vist 'besked'.
linie 15 og 19 i cite.js
cite.js kan godt findes - men det ser ud til at være en forkert..

Der er i øvrigt HTML valideringsfejl - formen i linie 290 har <input..>
direkte, de mangelr en "wrapper".

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 06-09-10 02:26

Birger Sørensen skrev:

> Der er js fejl - scriptet refererer til et 'message' element, men i
> HTML hedder elementet vist 'besked'.
> linie 15 og 19 i cite.js
> cite.js kan godt findes - men det ser ud til at vï¿œre en forkert..

Ja, OK, jeg rettede feltnavnet på et tidspunkt. Det er da vidst
logisk, så der må gå noget galt...

> Der er i ï¿œvrigt HTML valideringsfejl - formen i linie 290 har <input..>
> direkte, de mangelr en "wrapper".

P*s. Har ikke tid til at rette HTML nu.

Men mange, mange tak for det Birger. Jeg er altså rusten i JS ;)

MVH
Rune Jensen