System Panel
Fra : Helge Hammer

Dato : 02-09-10 17:01

Jeg har isat et nyt bundkort ASUS M2N68-VM og kan ikke forbinde
Power/Soft-off stikket til bundkortets panel. Iflg maualen skal det være
et 2-pin stik, men jeg har kun et 10-ben stik med 3 sæt ledninger fra
power knappen : 1 gul/sort 1 blå/sort og 1 rød/sort. Så vidt jeg kan se
er rød/sort det jeg skal bruge, men maskine starter op og kører ku et
øjeblik og går så i stå igen. Har også prøvet at sætte en jumper over de
to pinde, og det samme sker. Hvad mangler jeg?