Rette i form
Fra : Joe

Dato : 25-08-10 05:01

Hvis jeg har en form der sern nogenlunde sådan ud:

Jump Interval = 2
"10.0.0.1", "Joe Doe"
"10.0.0.3", "Not Joe Doe"
"10.0.0.5", "Someone Else"
"10.0.0.7", "Else"

Hvis jeg så retter i f.eks. 10.0.0.3 til at være 10.0.0.6 vil jeg
gerne at de resterende felter ændre sig også - så jeg får følgende
resultat:

"10.0.0.1", "Joe Doe"
"10.0.0.6", "Not Joe Doe"
"10.0.0.8", "Someone Else"
"10.0.0.10", "Else"

Er der nogen måde at gøre det på i Javascript?

mange tak.

Fra : Birger Sørensen

Dato : 25-08-10 19:57

Joe skrev den 25-08-2010:
> [...]
> "10.0.0.8", "Someone Else"
> "10.0.0.10", "Else"
>
> Er der nogen måde at gøre det på i Javascript?

Data-par.
Det kunne være value og innerHTML (eller label) i options i en select i
en form.
Men så kommer jeg ikke meget nærmere - hvad er det du vil ændre, og
hvad skal resultatet være?
Med f.eks.
<option id="opt1" value="værdi">Not Else</option>
kan du men
o_elm = document.getElementById( 'opt1');
ændre både value og visning med
e_elm.value = 'Ny værdi';
e_elm.innerHTML = 'Marie';
Ved ikke om det er sådan noget du er efter - ellers må du nok forklare
lidt mere præcist...

Birger

http://bbsorensen.dk