Agent news gruppe
Fra : ebbe hansen

Dato : 25-08-10 09:18

Er der problemer med agent news, jeg har ikke modtaget noget i et par
dage, og kan vist heller ikke sende, så dette når vel heller ikke
frem.
en der gider svare
mvh Ebbe

Fra : Per H

Dato : 25-08-10 15:20

kom igennem

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-08-10 12:35

ebbe hansen skrev:

> Er der problemer med agent news,

Hvad er agent news?

> jeg har ikke modtaget noget i et par
> dage, og kan vist heller ikke sende, så dette når vel heller ikke
> frem.

Jo, det er nået frem. Jeg sender dig også et svar i mail fordi
jeg ikke rigtig ved hvad der er galt.

--
Bertel

Fra : ebbe hansen

Dato : 26-08-10 15:29

On Wed, 25 Aug 2010 13:34:33 +0200, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

>Hvad er agent news?

>Jo, det er nået frem. Jeg sender dig også et svar i mail fordi
>jeg ikke rigtig ved hvad der er galt.

Nu er alt OK, det var sikkert Stofa.
Jeg kontaktede Stofa i aftes, de lovede at undersøge sagen og svare i
dag. det har de så ikke gjort, men nu kører det igen.
Tak til alle som deltog
mvh Ebbe

Fra : emjeppesen

Dato : 26-08-10 20:45

ebbe hansen skrev:

>Jeg kontaktede Stofa i aftes, de lovede at undersøge sagen og svare i
>dag. det har de så ikke gjort, men nu kører det igen.

Jeg kontaktede også Stofa, men fik det svar, at de havde lukket for
news, fordi der var så få, der brugte det og fordi der var meget
arbejde forbundet med at køre en newsserver.
Jeg var derfor ret forbavset over at se, at det nu igen er oppe at
køre.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : ebbe hansen

Dato : 27-08-10 15:51

On Thu, 26 Aug 2010 21:45:20 +0200, emjeppesen <emj@> wrote:

> [...]
>arbejde forbundet med at køre en newsserver.
>Jeg var derfor ret forbavset over at se, at det nu igen er oppe at

Besynderligt, den ene hånd ved åbenbart ikke hvad den anden gør,
det er måske ved at være tid til SUN
mvh Ebbe

Fra : Else Holm

Dato : 27-08-10 21:39

"ebbe hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i meddelelsen

> Besynderligt, den ene hånd ved åbenbart ikke hvad den anden gør,
> det er måske ved at være tid til SUN
> mvh Ebbe

Det undrer mig, at de har sagt, at de har lukket for Stofa-news - uden at
give kunderne besked i forvejen. Jeg bruger også Stofa-news og har ikke set
en stavelse om eventuel lukning - hvis de lukker, kommer de ikke til at dø i
synden!

--
Else

Fra : emjeppesen

Dato : 27-08-10 22:45

Else Holm skrev:

>Det undrer mig, at de har sagt, at de har lukket for Stofa-news - uden at
>give kunderne besked i forvejen.

Den venlige supportdame, som jeg tjattede med spurgte en tekniker og
vendte tilbage med det nedslående svar. Jeg tænkte at jeg måske ikke
havde været opmærksom på at de havde skrevet det i en eller anden
henvendelse til mig. Jeg læser ikke alt, hvad der kommer ind af døren
her

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Thore

Dato : 25-08-10 14:15

> [...]

>Er der problemer med agent news, jeg har ikke modtaget noget i et par
>dage, og kan vist heller ikke sende, så dette når vel heller ikke

Ja, jeg gider da godt... bruger selv Agent...

Kender ikke en decideret Agent News-gruppe, men der var i formiddag
problemer med news.dotsrc.org, hvis det er der du henter dine
news-indlæg..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-08-10 21:32

Thore <dinotec@mail.invalid> skrev :

>Kender ikke en decideret Agent News-gruppe, men der var i formiddag
>problemer med news.dotsrc.org, hvis det er der du henter dine
>news-indlæg..

Se i headeren [H], hvilken newsserver det er sendt med.

Indlægget er sendt via Astraweb, om det er den man får adgang til
via http://www.forteinc.com/apn/index.php ved jeg ikke.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Carl Drud

Dato : 25-08-10 21:53

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> writes:

> Se i headeren [H], hvilken newsserver det er sendt med.
>
> Indlægget er sendt via Astraweb, om det er den man får adgang til
> via http://www.forteinc.com/apn/index.php ved jeg ikke.

Er det Message-ID: <97k976921ea5ftek3fqnhh1ucavo48rp88@4ax.com> du
hentyder til?

I så fald er det så vidt jeg kan se sendt via Stofa.

--
Carl

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-08-10 22:48

Carl Drud <carl.drud@gmx.com> skrev :

>Er det Message-ID: <97k976921ea5ftek3fqnhh1ucavo48rp88@4ax.com> du
>hentyder til?

Nej, det var det ikke, men det var jo ham der havde problemet
oprindeligt.

>I så fald er det så vidt jeg kan se sendt via Stofa.

Det var news:6k9a76dir19ppo7cr14dbvka5jo3hgbk1f@4ax.com jeg
tænkte på, havde ikke lagt mærke til, at det ikke var samme
afsender, men en anden, der åbentbart også havde problemer.