E-Mail
webnoob 5265
er det muligt at få gruppere i news til
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-08-10 18:01

er det muligt at få gruppere i news til at stå alfabetisk på thunderbird ?

på oe og stort set alle adre news reader ligger de grupper man abonere
på alfabetisk men på thunderbird ligger de i den rækkefølge som man har
hentet dem til og det er lidt kaotisk - jeg kan selvf bare installere
dem forfra alfabetisk men ..

men bliver nu eller mere og mere glad for thunderbird

Mv.
BMM

Fra : Mogens

Dato : 23-08-10 18:07

Den 23-08-2010 19:01, Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> dem forfra alfabetisk men ..
>
> men bliver nu eller mere og mere glad for thunderbird

Du kan flytte rundt på dem ved at trække dem med musen.

Mogens

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-08-10 20:28

Den 23-08-2010 19:06, Mogens skrev:

> Du kan flytte rundt på dem ved at trække dem med musen.
>
> Mogens

Hmm det virker ikke ? altså de står jo på e række kommer ikke ude i det
store felt til højre

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-08-10 20:40

Bo M. Mogensen skrev den 23-08-2010 21:28:
> Hmm det virker ikke ? altså de står jo på e række kommer ikke ude i det
> store felt til højre

Har du ikke alle grupperne vist over hinanden i et felt til venstre? Der
skal de bare flyttes rundt med musen.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-08-10 00:33

Den 23-08-2010 21:40, Jens Jensen skrev:

> Har du ikke alle grupperne vist over hinanden i et felt til venstre? Der
> skal de bare flyttes rundt med musen.

ja ok det virker faktisk jeg kan flytte dem ...enkelt vis op over en
anden gruppe troede egentligt bare jeg kunnne trække dem op på news
udbyder