Malwarebytes Anti-Malware ???
Fra : Mr. Mox

Dato : 20-08-10 08:34

Jeg har taget programmet fra den CD der er med Komputer nr. 12.
Deri får det god omtale og den fandt da også efter nu to scanninger
med uges mellem rum at min maskline er ren, slet ingen fejl!! (????)
Hvis jeg søger på Google finder jeg dog et firma der hedder
PCTreat.com som advarer imod programmet. Der siges at det er et der
kun vil have vores penge etc.
Mon dog ikke det er PCTreat.com som er en skurk i fåreklæder??

Nogen der har erfaringer med disse to programmer???
Hvordan "slår man det ihjel" som er fuld af løgn?????

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ole C

Dato : 20-08-10 16:02

Mr. Mox skrev blandt andet:

> [...]
> Hvis jeg søger på Google finder jeg dog et firma der hedder
> PCTreat.com som advarer imod programmet. Der siges at det er et der

Så ville der næppe være en gratis version til rådighed.

> Mon dog ikke det er PCTreat.com som er en skurk i fåreklæder??

Der er i hvertfald mange af dem.....

> Nogen der har erfaringer med disse to programmer???

Brugte Malwarebytes en overgang uden problemer - men tror SuperAntispyware
er lige så godt.

> Hvordan "slår man det ihjel" som er fuld af løgn?????

Øh - hvad mener du med det?

Og "hænger" tasten med spørgsmålstegn?

--
vh
Ole C

Fra : P.N.

Dato : 20-08-10 17:35

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er i hvertfald mange af dem.....

> Brugte Malwarebytes en overgang uden problemer - men tror SuperAntispyware

For år tilbage brugte jeg AVG antivirus herefter testede jeg Kaspersky og
malvarebyte og begge programmer fandt virus i windows, mit indtryk er at det
er et godt program. Kan man bruge AVG så kan man også bruge anti-Malvare.

Fra : Ole C

Dato : 20-08-10 21:10

P.N. skrev blandt andet:

> [...]
> Kaspersky og malvarebyte og begge programmer fandt virus i windows,
> mit indtryk er at det er et godt program. Kan man bruge AVG så kan

Jeg er ligeglad.

--
vh
Ole C

Fra : P.N.

Dato : 20-08-10 21:32

> Jeg er ligeglad.
>
> --
> vh
> Ole C

Ja og?

Fra : Ole C

Dato : 21-08-10 08:40

P.N. skrev blandt andet:

> Ja og?

Intet.
Hvis du vil oplyse Mr. Mox, bør du kommentere hans indlæg.

--
vh
Ole C