Budapest
Fra : oz3bto

Dato : 17-08-10 21:21

Skal en uges til til Budapest her sidst på året og ville gerne vide lidt om
priserne dernede f.x. når man spiser ude .. Transport i taxi o.l.

Og noget specielt man skal passe på dernede ?

Fra : JMN

Dato : 20-08-10 18:42

Hej

Var forbi Budapest i sommers. Priserne generelt i Ungarn er markant
billigere end herhjemme. I Budapest kan du nemt finde fornuftigt god og
billig mad, hvis du ser dig lidt for. Hvis du vil spise lige midt i
"handelsgaden", ja så betaler du mere. Men det er stadig billigere end
hjemme. Bevæg dig lidt rundt, der er mange muligheder.

Taxi kørte jeg ikke i, vi tog bussen. Få dig et tourist kort over byen, her
kan du også se bus/sporvognsruter. Hyggeligt og - efter min mening - lidt
mere charmerende.

Bemærk at Budasiden er meget kuperet terræn i modsætning til Pestsiden. Mere
hvis der er nogen med dårlige ben eller lign.

Jeg bemærkede ikke noget der gjorde jeg følte mig utryg.

vh.
Jørgen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 22-08-10 17:17

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> Skal en uges til til Budapest her sidst på året og ville gerne vide lidt
> om priserne dernede f.x. når man spiser ude .. Transport i taxi o.l.
>
> Og noget specielt man skal passe på dernede ? __________________-

Vi har skrevet lidt om vores tur til Budapest her

http://www.pernille-kennet.dk/Rejsebeskrivelser/Budapest2009.htm

også lidt omkring priser osv.
Vi oplevede heller ikke noget utrygt eller "farligt"

hilsen Pernille

>--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?