| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Indvandring og islam splitter danskerne Fra : /John | 
  Dato :  17-08-10 01:40 |  
  |  
 
            Islam exposed.
 "Mens et lille flertal ... hilser indvandring ... velkommen, bryder mange 
 danskere sig ikke om islams tilstedeværelse i Danmark":
 http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/08/16/232946.htm?rss=true
Ja, det er jo da godt nok mærkeligt...
 Kan det mon skyldes ting som muhammedanernes stening af kvinder? Afbrænding 
 af pigeskoler? Syre i hovedet på skolepiger? De såkaldte 'Æresdrab'? 
 Selvmordsbomber mod andre muhammedanere? Tyrkernes 'hjælp' til de 'stakkels 
 palæstinensere', samtidig med, at Tyrkiet lystigt slagter løs på sine egne 
 kurdere? 9/11?
 Måske vil danskerne ikke (igen) leve i et middelalder-samfund, hvor lov og 
 ret bestemmes af kirken (læs: moskeen), baseret på 
 gammel-testamenlig-lignende love?
 Måske køber danskerne ikke længere dén dér med 'jaaamen, det er slet ikke 
 islam'!
 Jo, det er desværre - netop - islam!
 For der findes jo ikke en Islam-Light, eller gør der? Måske i Saudia, 
 Iran..?
 Og den danske, sædvanligvis højtråbende venstrefløj burde skamme sig! De 
 kritiserer åbenbart kun, hvis kritikken kan rettes mod Israel, USA!
 Det er kvalmende!
 John 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Bo Warming (17-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Warming | 
  Dato :  17-08-10 08:17 |  
  |  
 
            On Tue, 17 Aug 2010 02:39:31 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
 wrote:
 >Islam exposed.
 >
 >"Mens et lille flertal ... hilser indvandring ... velkommen, bryder mange 
 >danskere sig ikke om islams tilstedeværelse i Danmark":
 >
 > http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/08/16/232946.htm?rss=true
>
 >Ja, det er jo da godt nok mærkeligt...
 >
 >Kan det mon skyldes ting som muhammedanernes stening af kvinder? Afbrænding 
 >af pigeskoler? Syre i hovedet på skolepiger? De såkaldte 'Æresdrab'? 
 >Selvmordsbomber mod andre muhammedanere? Tyrkernes 'hjælp' til de 'stakkels 
 >palæstinensere', samtidig med, at Tyrkiet lystigt slagter løs på sine egne 
 >kurdere? 9/11?
 >
 >Måske vil danskerne ikke (igen) leve i et middelalder-samfund, hvor lov og 
 >ret bestemmes af kirken (læs: moskeen), baseret på 
 >gammel-testamenlig-lignende love?
 >
 >Måske køber danskerne ikke længere dén dér med 'jaaamen, det er slet ikke 
 >islam'!
 >
 >Jo, det er desværre - netop - islam!
 >
 >For der findes jo ikke en Islam-Light, eller gør der? Måske i Saudia, 
 >Iran..?
 >
 >Og den danske, sædvanligvis højtråbende venstrefløj burde skamme sig! De 
 >kritiserer åbenbart kun, hvis kritikken kan rettes mod Israel, USA!
 >
 >Det er kvalmende!
 >
 Pia bør igen kræve folkeafstemning om indvandring
 DF-præsterne , Martin Henriksen, Søren Espersen osv gør sig
 fremragende  - men Glistrupsk hyperaktivitet kan aldrig skade i så
 vigtig en sag
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Vidal (17-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  17-08-10 20:47 |  
  |  
 
            Den 17-08-2010 02:39, /John skrev:
 > Islam exposed.
 >
 > "Mens et lille flertal ... hilser indvandring ... velkommen, bryder mange
 > danskere sig ikke om islams tilstedeværelse i Danmark":
 >
 >  http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/08/16/232946.htm?rss=true
>
 > Ja, det er jo da godt nok mærkeligt...
 >
 > Kan det mon skyldes ting som muhammedanernes stening af kvinder? Afbrænding
 > af pigeskoler? Syre i hovedet på skolepiger? De såkaldte 'Æresdrab'?
 > Selvmordsbomber mod andre muhammedanere? Tyrkernes 'hjælp' til de 'stakkels
 > palæstinensere', samtidig med, at Tyrkiet lystigt slagter løs på sine egne
 > kurdere? 9/11?
 >
 > Måske vil danskerne ikke (igen) leve i et middelalder-samfund, hvor lov og
 > ret bestemmes af kirken (læs: moskeen), baseret på
 > gammel-testamenlig-lignende love?
 >
 > Måske køber danskerne ikke længere dén dér med 'jaaamen, det er slet ikke
 > islam'!
 >
 > Jo, det er desværre - netop - islam!
 >
 > For der findes jo ikke en Islam-Light, eller gør der? Måske i Saudia,
 > Iran..?
 >
 > Og den danske, sædvanligvis højtråbende venstrefløj burde skamme sig! De
 > kritiserer åbenbart kun, hvis kritikken kan rettes mod Israel, USA!
 >
 > Det er kvalmende!
 Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 jo mere frygter de dem. Folk, der kender og arbejder sammen med
 muslimer, ved jo, at det skrækbillede, der males op af fx. DF, intet
 har på sig.
 -- 
 Venlig hilsen,
 Villy Dalsgaard
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           S.A.Thomsen (17-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  17-08-10 21:00 |  
  |   
            On Tue, 17 Aug 2010 21:46:45 +0200, Vidal wrote:
 
 > Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 > jo mere frygter de dem. 
 
 Eller også er det omvendt. Jo MERE folk kender til muslimer, jo mere
 frygter de dem. 
 
 Det er jo et faktum at muslimer er voldsomt overrepresenteret i
 kriminalitetsstatistikkerne
 
 >Folk, der kender og arbejder sammen med
 > muslimer, ved jo, at det skrækbillede, der males op af fx. DF, intet
 > har på sig.
 
 Det må være et lykkeligt liv at være SÅ naiv.
 
 Det er da korrekt at de fleste muslimer i Danmark, opfører sig ordentligt,
 men der er desværre rigtig mange der ikke gør det.
 
 Løsningen må være at smide de kriminelle ud, så der ikke bliver set skævt
 til dem der opfører sig ordentligt.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Henrik Svendsen (17-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  17-08-10 21:00 |  
  |   
            Vidal wrote:
 
 > Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 > jo mere frygter de dem.
 
 Så må danskerne have frygtet dem intenst for 30 til 40 år siden! Og 
 frygten skulle så været dalet i årene til nu. Men hov - det forholder 
 sig jo lige omvendt.
 
 Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Vidal (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  18-08-10 11:41 |  
  |   
            Den 17-08-2010 22:00, Henrik Svendsen skrev:
 > Vidal wrote:
 >
 >> Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 >> jo mere frygter de dem.
 >
 > Så må danskerne have frygtet dem intenst for 30 til 40 år siden! Og
 > frygten skulle så været dalet i årene til nu. Men hov - det forholder
 > sig jo lige omvendt.
 >
 > Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke.
 
 Undersøgelsen viser, at folk, der arbejder sammen med og
 kender muslimer personligt viser større velvilje overfor
 muslimer, end folk, der ikke gør.
 
 -- 
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalsgaard
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Ukendt (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  18-08-10 12:08 |  
  |   
            
 "Vidal"
 >> Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke.
 > Undersøgelsen viser, at folk, der arbejder sammen med og
 > kender muslimer personligt viser større velvilje overfor
 > muslimer, end folk, der ikke gør.
 
 Venligst fortæl lidt mere om den undersøgelse!
 Link?
 
 Mvh Eyvind 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Henrik Svendsen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  18-08-10 13:04 |  
  |   
            Vidal wrote:
 > Den 17-08-2010 22:00, Henrik Svendsen skrev:
 >> Vidal wrote:
 >>
 >>> Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 >>> jo mere frygter de dem.
 >>
 >> Så må danskerne have frygtet dem intenst for 30 til 40 år siden! Og
 >> frygten skulle så været dalet i årene til nu. Men hov - det forholder
 >> sig jo lige omvendt.
 >>
 >> Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke.
 >
 > Undersøgelsen viser, at folk, der arbejder sammen med og
 > kender muslimer personligt viser større velvilje overfor
 > muslimer, end folk, der ikke gør.
 
 Det er nok et personligt valg de mennesker har taget, skal du se. Folk 
 flest der ikke bryder sig om muhamedanere forsøger at undgå at skulle 
 omgåes dem de fleste af døgnets vågne timer. Det er f.eks. derfor, at 
 selv de fattigste danskere i Århus gør en indsats for at finde et andet 
 sted at bo end i Gellerupparken.
 
 Endnu engang holdt dine formodninger ikke til lidt omtanke. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Vidal (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Vidal | 
  Dato :  18-08-10 14:24 |  
  |   
            Den 18-08-2010 14:04, Henrik Svendsen skrev:
 > Vidal wrote:
 >> Den 17-08-2010 22:00, Henrik Svendsen skrev:
 >>> Vidal wrote:
 >>>
 >>>> Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 >>>> jo mere frygter de dem.
 >>>
 >>> Så må danskerne have frygtet dem intenst for 30 til 40 år siden! Og
 >>> frygten skulle så været dalet i årene til nu. Men hov - det forholder
 >>> sig jo lige omvendt.
 >>>
 >>> Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke.
 >>
 >> Undersøgelsen viser, at folk, der arbejder sammen med og
 >> kender muslimer personligt viser større velvilje overfor
 >> muslimer, end folk, der ikke gør.
 >
 > Det er nok et personligt valg de mennesker har taget, skal du se.
 
 Det er det måske. Men psykologisk *beslutter* man sig vel ikke
 til, om man kan lide en *person* eller ej? Man kan på forhånd
 indtage det synspunkt, man ikke kan lide negre eller sigøjnere
 eller muslimer, men det er jo noget andet, som ikke har med
 det direkte møde mellem mennesker at gøre.
 
 > Folk
 > flest der ikke bryder sig om muhamedanere forsøger at undgå at skulle
 > omgåes dem de fleste af døgnets vågne timer.
 
 Ok. Jeg kan godt forestille mig nogen uophørligt forsøger at
 undgå folk, de har noget mod.
 
 > Det er f.eks. derfor, at
 > selv de fattigste danskere i Århus gør en indsats for at finde et andet
 > sted at bo end i Gellerupparken.
 
 Det vidste jeg ikke. Hvor finder du det?
 
 > Endnu engang holdt dine formodninger ikke til lidt omtanke.
 
 Det er ikke mine formodninger, jeg forholder mig til Politikens
 referat af undersøgelsen, hvor holdningen i denne her berømte
 nordjyske lilleby, måske i Jammerbugten, bliver modstillet
 holdningen i København.
 
 -- 
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalsgaard
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Henrik Svendsen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Svendsen | 
  Dato :  18-08-10 14:44 |  
  |   
            Vidal wrote:
 > Den 18-08-2010 14:04, Henrik Svendsen skrev:
 >> Vidal wrote:
 >>> Den 17-08-2010 22:00, Henrik Svendsen skrev:
 >>>> Vidal wrote:
 >>>>
 >>>>> Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 >>>>> jo mere frygter de dem.
 >>>>
 >>>> Så må danskerne have frygtet dem intenst for 30 til 40 år siden! Og
 >>>> frygten skulle så været dalet i årene til nu. Men hov - det
 >>>> forholder sig jo lige omvendt.
 >>>>
 >>>> Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke.
 >>>
 >>> Undersøgelsen viser, at folk, der arbejder sammen med og
 >>> kender muslimer personligt viser større velvilje overfor
 >>> muslimer, end folk, der ikke gør.
 >>
 >> Det er nok et personligt valg de mennesker har taget, skal du se.
 >
 > Det er det måske. Men psykologisk *beslutter* man sig vel ikke
 > til, om man kan lide en *person* eller ej?
 
 Hvis ikke psykologisk, hvordan er man så overhovedet i stand til at 
 kunne mærke om man kan lide nogen eller ej?
 
 > Man kan på forhånd
 > indtage det synspunkt, man ikke kan lide negre eller sigøjnere
 > eller muslimer, men det er jo noget andet, som ikke har med
 > det direkte møde mellem mennesker at gøre.
 
 Teorien om, at mødet fører til venskab/oa. passer ikke sammen med det 
 virkelighedens faktum, at danskere ikke havde noget videre imod 
 muhamedanere for 30 - 40 år siden. Det var først i mødet med dem her i 
 landet, at utallige danskere blev frastødt. Desto mere de mødte dem, 
 desto mere øgedes modstanden mod dem i befolkningen. Det er 
 virkeligheden.
 
 >> Folk
 >> flest der ikke bryder sig om muhamedanere forsøger at undgå at skulle
 >> omgåes dem de fleste af døgnets vågne timer.
 >
 > Ok. Jeg kan godt forestille mig nogen uophørligt forsøger at
 > undgå folk, de har noget mod.
 
 Jep, det tog undersøgelsen ikke højde for. Allerede der er den gjort 
 værdiløs.
 
 >> Det er f.eks. derfor, at
 >> selv de fattigste danskere i Århus gør en indsats for at finde et
 >> andet sted at bo end i Gellerupparken.
 >
 > Det vidste jeg ikke. Hvor finder du det?
 
 I befolkningssammensætningen på stedet. Danskerne vil tydeligvis hellere 
 bo et andet sted. Det kan selvfølgelig godt være svært at forstå; men 
 igen ... træet skal kendes på sine frugter, ikk'?
 >
 >> Endnu engang holdt dine formodninger ikke til lidt omtanke.
 >
 > Det er ikke mine formodninger, jeg forholder mig til Politikens
 > referat af undersøgelsen, hvor holdningen i denne her berømte
 > nordjyske lilleby, måske i Jammerbugten, bliver modstillet
 > holdningen i København.
 
 Aha - så du formoder altså ikke, det du her plæderer for. Du refererer 
 blot - og har ikke selv formodningen. Jamen, det kan du sikkert få nogen 
 til at sige, de tror på. Hvis du betaler dem for det :) 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (17-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  17-08-10 21:39 |  
  |   
            
 "Vidal"
 > Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 > jo mere frygter de dem. Folk, der kender og arbejder sammen med
 > muslimer, ved jo, at det skrækbillede, der males op af fx. DF, intet
 > har på sig.
 
 Det er omvendt, Villy!
 På min arbejdsplads er over 2/3 indvandrere.
 Jeg er en af de uhyre få etnisk danskere der gider snakke
 med indvandrene, og det er ganske uhyggelige ting man
 erfarer. Især når jeg f.eks. spørger en pakistaner, hvad han
 synes om arabere og vice versa.
 Hvis du gerne vil høre om racisme så kan jeg godt
 underholde dig med historier fra de varme lande.
 Jeg har 4 muslimske venner der kommer i mit hjem og jeg
 kommer i deres. 2 af dem har jeg drukket adskillige bajere
 med og de kender min holdning til kriminelle indvandrere
 og de deler min holdning.
 ALLE de indvandrere som jeg er fortrolige med siger ALLE,
 at danskerne er dumme og ikke forstår hvormeget de bliver
 snydt!
 Det er ganske artige sager jeg hører om hvad de hører.
 
 Så Villy Dalsgård, jeg tror det er MEGET værre end DF's
 "skrækbilled".
 Må jeg anbefale dig at starte med at læse Kåre Bluitgens bog:
 Til gavn for de sorte. (2002)
 Kåre Bluitgen er/var meget mere venstreorienteret end mig og
 talte i flere år for døve ører til venstrefløjen!
 Han har også adskillige muslimske venner og derfor vidste
 hvor galt det står til.
 Jeg tror han har opgivet nu!
 Derefter vil jeg anbefale dig på daglig basis at checke bloggene;
 Snaphanen og Uriasposten.
 Du vil få dig lidt af et chok når det går op for dig hvor meget
 "den herskende klasse"/"de politisk korrekte" holder bevidst
 skjult for befolkningen.
 Og dog ser det ud til at DK måske er det europæiske land der
 har fået bedst styr på sine indvandrere. Og det måske PÅ
 GRUND AF DF. En frygtelig sandhed som socialdemokraterne
 snarest bør anderkende, hvis de vil tilbage til fordoms styrke!
 En ikke ubetydelig del af tidligere socialdemokrater har
 set denne sandhed. (måske følt den på egen krop).
 
 Mvh Eyvind
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 04:47 |  
  |   
            On 18 Aug., 12:40, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
 > Den 17-08-2010 22:00, Henrik Svendsen skrev:
 >
 > > Vidal wrote:
 >
 > >> Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 > >> jo mere frygter de dem.
 >
 > > Så må danskerne have frygtet dem intenst for 30 til 40 år siden! Og
 > > frygten skulle så været dalet i årene til nu. Men hov - det forholder
 > > sig jo lige omvendt.
 >
 > > Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke.
 >
 > Undersøgelsen viser, at folk, der arbejder sammen med og
 > kender muslimer personligt viser større velvilje overfor
 > muslimer, end folk, der ikke gør.
 >
 > --
 > Venlig hilsen,
 >
 > Villy Dalsgaard
 
 Ja. Her er vi så enige - Mr. Dalsgaard.
 
 
 Jeg læste iøvrigt også en anden interessant ting. Andre landes
 produktioner i forskellige firmaer daler ikke pga. ansatte
 indvandrere. Danmark idtager en klar førsteplads. Det kan vi da være
 stolte af, når vi nu gjorde det så skidt ved VM?
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 04:50 |  
  |   
            On 17 Aug., 22:38, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 wrote:
 > "Vidal"
 >
 > > Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 > > jo mere frygter de dem. Folk, der kender og arbejder sammen med
 > > muslimer, ved jo, at det skrækbillede, der males op af fx. DF, intet
 > > har på sig.
 >
 > Det er omvendt, Villy!
 > På min arbejdsplads er over 2/3 indvandrere.
 > Jeg er en af de uhyre få etnisk danskere der gider snakke
 > med indvandrene, og det er ganske uhyggelige ting man
 > erfarer. Især når jeg f.eks. spørger en pakistaner, hvad han
 > synes om arabere og vice versa.
 > Hvis du gerne vil høre om racisme så kan jeg godt
 > underholde dig med historier fra de varme lande.
 > Jeg har 4 muslimske venner der kommer i mit hjem og jeg
 > kommer i deres. 2 af dem har jeg drukket adskillige bajere
 > med og de kender min holdning til kriminelle indvandrere
 > og de deler min holdning.
 > ALLE de indvandrere som jeg er fortrolige med siger ALLE,
 > at danskerne er dumme og ikke forstår hvormeget de bliver
 > snydt!
 > Det er ganske artige sager jeg hører om hvad de hører.
 >
 > Så Villy Dalsgård, jeg tror det er MEGET værre end DF's
 > "skrækbilled".
 > Må jeg anbefale dig at starte med at læse Kåre Bluitgens bog:
 > Til gavn for de sorte. (2002)
 > Kåre Bluitgen er/var meget mere venstreorienteret end mig og
 > talte i flere år for døve ører til venstrefløjen!
 > Han har også adskillige muslimske venner og derfor vidste
 > hvor galt det står til.
 > Jeg tror han har opgivet nu!
 > Derefter vil jeg anbefale dig på daglig basis at checke bloggene;
 > Snaphanen og Uriasposten.
 > Du vil få dig lidt af et chok når det går op for dig hvor meget
 > "den herskende klasse"/"de politisk korrekte" holder bevidst
 > skjult for befolkningen.
 > Og dog ser det ud til at DK måske er det europæiske land der
 > har fået bedst styr på sine indvandrere. Og det måske PÅ
 > GRUND AF DF. En frygtelig sandhed som socialdemokraterne
 > snarest bør anderkende, hvis de vil tilbage til fordoms styrke!
 > En ikke ubetydelig del af tidligere socialdemokrater har
 > set denne sandhed. (måske følt den på egen krop).
 >
 > Mvh Eyvind
 
 Som du selv skriver her: "Jeg er en af de uhyre få ansatte, der gider
 tale med dem."
 Hvorfor tror du det er sådan?
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  18-08-10 12:07 |  
  |   
            
 "Patruljen"
 >Som du selv skriver her: "Jeg er en af de uhyre få ansatte, der gider
 >tale med dem."
 >Hvorfor tror du det er sådan?
 
 Ja, hvorfor mon det er sådan, Stikker-Niels?
 Har du selv gjort dig nogle overvejelser?
 Du mener vel at danskerne er nogle værre racistiske svin ikke?
 Der er bare det problem, at der ikke er samme problemer med
 ikke-muslimske indvandrere.
 Nååh, så er det fordi danskerne er islamofober!
 Igen nej, ofte kan du ikke se hvilken religion folk har, men den
 er åbenbart 100% afgørende for om man oplever racisme!
 Kan du se dilemaet?
 Min filippinske familie samt mine thai, vietnamesiske, kinesiske
 venner og bekendte, har aldeles INTET problem med at få
 danske venskaber!!!!
 
 Man skal gøre sig FORTJENT til at få respekt fra andre, og jeg
 forstår udemærket, hvorfor mange danskere har svært ved at
 udvise respekt overfor folk der åbentlys foragter os!!!!!!!!!!!
 DER FIK DU FORKLARINGEN!   CAPICE? 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           \"@' (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : \"@' | 
  Dato :  18-08-10 15:37 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 03:49:55 -0700 (PDT), Patruljen
 <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
 
 
 >Som du selv skriver her: "Jeg er en af de uhyre få ansatte, der gider
 >tale med dem."
 >Hvorfor tror du det er sådan?
 
 der er også uhyre få folk der har grønne mamber og isbjørne som
 kæledyr
 
 det er der sikkert også en grund til
 
 
 -- 
 Si vis pacem - para bellum
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 05:23 |  
  |   
            On 18 Aug., 13:06, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 wrote:
 > "Patruljen"
 >
 > >Som du selv skriver her: "Jeg er en af de uhyre få ansatte, der gider
 > >tale med dem."
 > >Hvorfor tror du det er sådan?
 >
 > Ja, hvorfor mon det er sådan, Stikker-Niels?
 > Har du selv gjort dig nogle overvejelser?
 > Du mener vel at danskerne er nogle værre racistiske svin ikke?
 > Der er bare det problem, at der ikke er samme problemer med
 > ikke-muslimske indvandrere.
 > Nååh, så er det fordi danskerne er islamofober!
 > Igen nej, ofte kan du ikke se hvilken religion folk har, men den
 > er åbenbart 100% afgørende for om man oplever racisme!
 > Kan du se dilemaet?
 > Min filippinske familie samt mine thai, vietnamesiske, kinesiske
 > venner og bekendte, har aldeles INTET problem med at få
 > danske venskaber!!!!
 >
 > Man skal gøre sig FORTJENT til at få respekt fra andre, og jeg
 > forstår udemærket, hvorfor mange danskere har svært ved at
 > udvise respekt overfor folk der åbentlys foragter os!!!!!!!!!!!
 > DER FIK DU FORKLARINGEN!   CAPICE?
 
 Gider du lige anvende en sober retorik ?
 Så skal jeg svare dig bagefter -
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           N_B_DK (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  18-08-10 12:31 |  
  |   
            "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
 news:186e2dcf-671f-469c-ba88-03153e99b52c@l20g2000yqm.googlegroups.com
 
 > Gider du lige anvende en sober retorik ?
 > Så skal jeg svare dig bagefter -
 
 Nå ja det er tonen..... idiot.
 
 -- 
 MVH. N_B_DK 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            \"@' (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : \"@' | 
  Dato :  18-08-10 15:39 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 13:31:24 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
 wrote:
 
 >"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
 >news:186e2dcf-671f-469c-ba88-03153e99b52c@l20g2000yqm.googlegroups.com
 >
 >> Gider du lige anvende en sober retorik ?
 >> Så skal jeg svare dig bagefter -
 >
 >Nå ja det er tonen..... idiot.
 
 
 ja når sandhederne ikke kan gendrives kan man jo altid gå i Rad.
 v-mode
 
 
 -- 
 Si vis pacem - para bellum
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  18-08-10 12:41 |  
  |   
            
 "Patruljen"
 >Gider du lige anvende en sober retorik ?
 
 Det skal du ikke forvente, Stikker-Niels!
 
 >Så skal jeg svare dig bagefter -
 
 Dine svar kender jeg!!! 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           S.A.Thomsen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  18-08-10 12:57 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 04:23:28 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
 
 > On 18 Aug., 13:06, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 > wrote:
 >> "Patruljen"
 >>
 >>>Som du selv skriver her: "Jeg er en af de uhyre få ansatte, der gider
 >>>tale med dem."
 >>>Hvorfor tror du det er sådan?
 >>
 >> Ja, hvorfor mon det er sådan, Stikker-Niels?
 >> Har du selv gjort dig nogle overvejelser?
 >> Du mener vel at danskerne er nogle værre racistiske svin ikke?
 >> Der er bare det problem, at der ikke er samme problemer med
 >> ikke-muslimske indvandrere.
 >> Nååh, så er det fordi danskerne er islamofober!
 >> Igen nej, ofte kan du ikke se hvilken religion folk har, men den
 >> er åbenbart 100% afgørende for om man oplever racisme!
 >> Kan du se dilemaet?
 >> Min filippinske familie samt mine thai, vietnamesiske, kinesiske
 >> venner og bekendte, har aldeles INTET problem med at få
 >> danske venskaber!!!!
 >>
 >> Man skal gøre sig FORTJENT til at få respekt fra andre, og jeg
 >> forstår udemærket, hvorfor mange danskere har svært ved at
 >> udvise respekt overfor folk der åbentlys foragter os!!!!!!!!!!!
 >> DER FIK DU FORKLARINGEN!   CAPICE?
 > 
 > Gider du lige anvende en sober retorik ?
 > Så skal jeg svare dig bagefter -
 
 Var virkeligheden for svær at sluge, siden du måtte spille "tonen"-kortet.?
 
 Heg har præcis den samme oplevelse. Dem i min familie fra Filippinerne,
 Polen, Grønland, Sverige og Belgien, har ingen problemer med at få danske
 venner/bekendskaber.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            \"@' (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : \"@' | 
  Dato :  18-08-10 15:41 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 13:56:37 +0200, "S.A.Thomsen"
 <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:
 
 >On Wed, 18 Aug 2010 04:23:28 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
 >
 >> On 18 Aug., 13:06, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 >> wrote:
 >>> "Patruljen"
 >>>
 >>>>Som du selv skriver her: "Jeg er en af de uhyre få ansatte, der gider
 >>>>tale med dem."
 >>>>Hvorfor tror du det er sådan?
 >>>
 >>> Ja, hvorfor mon det er sådan, Stikker-Niels?
 >>> Har du selv gjort dig nogle overvejelser?
 >>> Du mener vel at danskerne er nogle værre racistiske svin ikke?
 >>> Der er bare det problem, at der ikke er samme problemer med
 >>> ikke-muslimske indvandrere.
 >>> Nååh, så er det fordi danskerne er islamofober!
 >>> Igen nej, ofte kan du ikke se hvilken religion folk har, men den
 >>> er åbenbart 100% afgørende for om man oplever racisme!
 >>> Kan du se dilemaet?
 >>> Min filippinske familie samt mine thai, vietnamesiske, kinesiske
 >>> venner og bekendte, har aldeles INTET problem med at få
 >>> danske venskaber!!!!
 >>>
 >>> Man skal gøre sig FORTJENT til at få respekt fra andre, og jeg
 >>> forstår udemærket, hvorfor mange danskere har svært ved at
 >>> udvise respekt overfor folk der åbentlys foragter os!!!!!!!!!!!
 >>> DER FIK DU FORKLARINGEN!   CAPICE?
 >> 
 >> Gider du lige anvende en sober retorik ?
 >> Så skal jeg svare dig bagefter -
 >
 >Var virkeligheden for svær at sluge, siden du måtte spille "tonen"-kortet.?
 >
 >Heg har præcis den samme oplevelse. Dem i min familie fra Filippinerne,
 >Polen, Grønland, Sverige og Belgien, har ingen problemer med at få danske
 >venner/bekendskaber.
 
 ditto her jeg har adskillige venner i Norge Sverige Tyskland og Japan,
 
 men jeg gider ikke have at gøre med "personer" som kalder danskere for
 svin og danske kvinder for ludere
 
 og jo, jeg kan tilstrækkeligt arabisk til at vide havd jeg taler om
 
 
 -- 
 Si vis pacem - para bellum
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 05:36 |  
  |   
            On 18 Aug., 13:31, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
 > "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
 >
 > news:186e2dcf-671f-469c-ba88-03153e99b52c@l20g2000yqm.googlegroups.com
 >
 > > Gider du lige anvende en sober retorik ?
 > > Så skal jeg svare dig bagefter -
 >
 > Nå ja det er tonen..... idiot.
 >
 > --
 > MVH. N_B_DK
 
 Ja, Tonen er helt utrolig styg.
 Jeg skal fremover bestræbe mig på at anvende en ordentlig tone selv.
 Derfor kan jeg fint fordre en sober tone - også fra dig.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 05:48 |  
  |   
            On 18 Aug., 13:41, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 wrote:
 > "Patruljen"
 >
 > >Gider du lige anvende en sober retorik ?
 >
 > Det skal du ikke forvente, Stikker-Niels!
 
 Jeg har spurgt dig nu adskillige gange. Hvem mener du, at jeg har
 stukket, for hvad og til hvem?
 >
 > >Så skal jeg svare dig bagefter -
 >
 > Dine svar kender jeg!!!
 
 Ja. Og du skulle velsagtens nødigt komme til at ligne en bambi på
 glatis -
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  18-08-10 12:55 |  
  |   
            
 "Patruljen"
 >Jeg har spurgt dig nu adskillige gange. Hvem mener du, at jeg har
 >stukket, for hvad og til hvem?
 
 Det ved du udemærket godt, Stikker-Niels, lad vær' med at spørge dumt!!! 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 05:59 |  
  |   
            On 18 Aug., 13:55, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 wrote:
 > "Patruljen"
 >
 > >Jeg har spurgt dig nu adskillige gange. Hvem mener du, at jeg har
 > >stukket, for hvad og til hvem?
 >
 > Det ved du udemærket godt, Stikker-Niels, lad vær' med at spørge dumt!!!
 
 Nå - ja. Endnu en af deder højrerabiate, der ynder at brilliere med de
 telepatiske spidskompetencer.
 
 Nå jeg spørger dig, er det sikkert fordi, jeg ikke ved, hvad du mener.
 Hvad med at svare fremfor at demonstrere dine momentvise psykotiske
 perioder?
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  18-08-10 19:23 |  
  |   
            
 "Patruljen"
 >> >Jeg har spurgt dig nu adskillige gange. Hvem mener du, at jeg har
 >> >stukket, for hvad og til hvem?
 >> Det ved du udemærket godt, Stikker-Niels, lad vær' med at spørge dumt!!!
 >Nå jeg spørger dig, er det sikkert fordi, jeg ikke ved, hvad du mener.
 
 1) google "Stikker-Niels"
 2) Bestem hvornår det forekommer 1.gang!
 3) Skru tiden kanp et døgn tilbage derfra
 4) Husk hvad du foretog dig på det tidspunkt!
 D E R F O R ! 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 06:01 |  
  |   
            On 18 Aug., 13:56, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
 > On Wed, 18 Aug 2010 04:23:28 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
 > > On 18 Aug., 13:06, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 > > wrote:
 > >> "Patruljen"
 >
 > >>>Som du selv skriver her: "Jeg er en af de uhyre få ansatte, der gider
 > >>>tale med dem."
 > >>>Hvorfor tror du det er sådan?
 >
 > >> Ja, hvorfor mon det er sådan, Stikker-Niels?
 > >> Har du selv gjort dig nogle overvejelser?
 > >> Du mener vel at danskerne er nogle værre racistiske svin ikke?
 > >> Der er bare det problem, at der ikke er samme problemer med
 > >> ikke-muslimske indvandrere.
 > >> Nååh, så er det fordi danskerne er islamofober!
 > >> Igen nej, ofte kan du ikke se hvilken religion folk har, men den
 > >> er åbenbart 100% afgørende for om man oplever racisme!
 > >> Kan du se dilemaet?
 > >> Min filippinske familie samt mine thai, vietnamesiske, kinesiske
 > >> venner og bekendte, har aldeles INTET problem med at få
 > >> danske venskaber!!!!
 >
 > >> Man skal gøre sig FORTJENT til at få respekt fra andre, og jeg
 > >> forstår udemærket, hvorfor mange danskere har svært ved at
 > >> udvise respekt overfor folk der åbentlys foragter os!!!!!!!!!!!
 > >> DER FIK DU FORKLARINGEN!   CAPICE?
 >
 > > Gider du lige anvende en sober retorik ?
 > > Så skal jeg svare dig bagefter -
 >
 > Var virkeligheden for svær at sluge, siden du måtte spille "tonen"-kortet.?
 >
 > Heg har præcis den samme oplevelse. Dem i min familie fra Filippinerne,
 > Polen, Grønland, Sverige og Belgien, har ingen problemer med at få danske
 > venner/bekendskaber
 
 
 Jeg har ikke svært ved at - sluge - virkeligheden.
 
 Jeg er bare helt utrolig træt at jeres svinerier, såsnart i er på
 spanden med saglige argumenter. Vi er ikke engang kommet igang inden I
 er begyndt -
 
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           S.A.Thomsen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  18-08-10 14:27 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 05:01:19 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
 
 >>>> Man skal gøre sig FORTJENT til at få respekt fra andre, og jeg
 >>>> forstår udemærket, hvorfor mange danskere har svært ved at
 >>>> udvise respekt overfor folk der åbentlys foragter os!!!!!!!!!!!
 >>>> DER FIK DU FORKLARINGEN!   CAPICE?
 >>
 >>> Gider du lige anvende en sober retorik ?
 >>> Så skal jeg svare dig bagefter -
 >>
 >> Var virkeligheden for svær at sluge, siden du måtte spille "tonen"-kortet.?
 >>
 >> Heg har præcis den samme oplevelse. Dem i min familie fra Filippinerne,
 >> Polen, Grønland, Sverige og Belgien, har ingen problemer med at få danske
 >> venner/bekendskaber
 > 
 > 
 > Jeg har ikke svært ved at - sluge - virkeligheden.
 > 
 > Jeg er bare helt utrolig træt at jeres svinerier, såsnart i er på
 > spanden med saglige argumenter. 
 
 Hvordan i alverden kan det være "svineri" at beskrive virkeligheden.???
 
 >Vi er ikke engang kommet igang inden I
 > er begyndt -
 
 Hvorfor skriver du "I".?
 
 Jeg sviner IKKE nogen til, men fortæller bare at jeg har samme oplevelse
 som Eyvind.
 
 Jeg har OGSÅ haft oplevelser om muslimer, der ikke kan forstå at vold og
 hærværk ikke giver respekt. 
 
 Muslimske drenge (eller mange af dem) er jo opdraget til at "voldelig magt"
 giver respekt i deres kultur. F.eks. er den eneste muslimske dreng i min
 datters klasse, smidt ud af skolen pga. voldelig adfærd, hvorimod der INGEN
 problemer er med de 2 muslimske piger.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 07:40 |  
  |   
            On 18 Aug., 15:27, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
 > On Wed, 18 Aug 2010 05:01:19 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
 > >>>> Man skal gøre sig FORTJENT til at få respekt fra andre, og jeg
 > >>>> forstår udemærket, hvorfor mange danskere har svært ved at
 > >>>> udvise respekt overfor folk der åbentlys foragter os!!!!!!!!!!!
 > >>>> DER FIK DU FORKLARINGEN!   CAPICE?
 >
 > >>> Gider du lige anvende en sober retorik ?
 > >>> Så skal jeg svare dig bagefter -
 >
 > >> Var virkeligheden for svær at sluge, siden du måtte spille "tonen"-kortet.?
 >
 > >> Heg har præcis den samme oplevelse. Dem i min familie fra Filippinerne,
 > >> Polen, Grønland, Sverige og Belgien, har ingen problemer med at få danske
 > >> venner/bekendskaber
 >
 > > Jeg har ikke svært ved at - sluge - virkeligheden.
 >
 > > Jeg er bare helt utrolig træt at jeres svinerier, såsnart i er på
 > > spanden med saglige argumenter.
 >
 > Hvordan i alverden kan det være "svineri" at beskrive virkeligheden.???
 
 All right. Jeg forvekslede dig med NB_DK. Det var naturligvis forkert.
 Den ene kaldte mig en stikker, og fortalte mig om, hvad jeg tænkte i
 den forbindelse. Mens den anden berettede at jeg er en idiot. Det er
 jo vældigt saglige argumenter.
 
 > >Vi er ikke engang kommet igang inden I
 > > er begyndt -
 >
 > Hvorfor skriver du "I".?
 
 Jeg har netop forklaret, at jeg forvekslede dig med NB_DK.
 
 > Jeg sviner IKKE nogen til, men fortæller bare at jeg har samme oplevelse
 > som Eyvind.
 
 At jeg er en stikker -
 Eller kunne du præcisere, hvilke holdninger du fortæller, at du deler
 med Eyvind?
 
 > Jeg har OGSÅ haft oplevelser om muslimer, der ikke kan forstå at vold og
 > hærværk ikke giver respekt.
 
 Nuvel. Og det har du ikke haft med kristne?
 
 Allerede din retorik er bemærkelsesværdig. Du omtaler indtil flere
 forskellige nationaliteter som en og samme pærevælling.
 Så jeg kan vel derfor ikke spørge dig om henholdsvis danskere,
 svenskere eller tyskere. Men om kristne ?
 
 > Muslimske drenge (eller mange af dem) er jo opdraget til at "voldelig magt"
 > giver respekt i deres kultur. F.eks. er den eneste muslimske dreng i min
 > datters klasse, smidt ud af skolen pga. voldelig adfærd, hvorimod der INGEN
 > problemer er med de 2 muslimske piger.-
 
 Og du har aldrig oplevet at kristne elever må "smides ud" af en skole
 pga.voldelig adfærd?
 Sært. Jeg oplevede ellers adskillige kristne skolelever blive "smidt
 ud" da jeg gik i skole. Der var bl.andet en, som jeg iøvrigt endnu har
 kontakt til, der tæskede vores fysiklærer -
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           \"@' (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : \"@' | 
  Dato :  18-08-10 15:45 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 06:39:48 -0700 (PDT), Patruljen
 <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
 
 
 >Den ene kaldte mig en stikker
 
 hvem er det du har stukket ?
 
 og til hvem?
 
 
 sådan påstand bør da følges op med fakta fra den som fremfører
 påstanden,
 eller det er måske ikke muligt?
 
 
 -- 
 Si vis pacem - para bellum
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           S.A.Thomsen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  18-08-10 16:11 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 06:39:48 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
 
 >>>> Var virkeligheden for svær at sluge, siden du måtte spille "tonen"-kortet.?
 >>
 >>>> Heg har præcis den samme oplevelse. Dem i min familie fra Filippinerne,
 >>>> Polen, Grønland, Sverige og Belgien, har ingen problemer med at få danske
 >>>> venner/bekendskaber
 >>
 >>> Jeg har ikke svært ved at - sluge - virkeligheden.
 >>
 >>> Jeg er bare helt utrolig træt at jeres svinerier, såsnart i er på
 >>> spanden med saglige argumenter.
 >>
 >> Hvordan i alverden kan det være "svineri" at beskrive virkeligheden.???
 > 
 > All right. Jeg forvekslede dig med NB_DK. Det var naturligvis forkert.
 
 Ok. Det er menneskeligt at tage fejl.
 
 >> Jeg har OGSÅ haft oplevelser om muslimer, der ikke kan forstå at vold og
 >> hærværk ikke giver respekt.
 > 
 > Nuvel. Og det har du ikke haft med kristne?
 
 Hmmmmmmmmmmm.....(tænker efter)..... Næh. 
 
 Jeg har dog læst om nogle "kristne" voldspsykopater i Københavnsområdet,
 der kalder sig for "autonome".
 
 >> Muslimske drenge (eller mange af dem) er jo opdraget til at "voldelig magt"
 >> giver respekt i deres kultur. F.eks. er den eneste muslimske dreng i min
 >> datters klasse, smidt ud af skolen pga. voldelig adfærd, hvorimod der INGEN
 >> problemer er med de 2 muslimske piger.-
 > 
 > Og du har aldrig oplevet at kristne elever må "smides ud" af en skole
 > pga.voldelig adfærd?
 
 Ikke i 3. klasse.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            \"@' (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : \"@' | 
  Dato :  18-08-10 16:36 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 17:10:40 +0200, "S.A.Thomsen"
 <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:
 
 
 >Jeg har dog læst om nogle "kristne" voldspsykopater i Københavnsområdet,
 >der kalder sig for "autonome".
 
 så kan man jo begynde at spekulere over om disse autonomes opførsel er
 en af afsmitningerne fra de muhamedanere der findes i
 københavnsområdet?
 
 
 
 -- 
 Si vis pacem - para bellum
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            /John (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : /John | 
  Dato :  18-08-10 17:22 |  
  |   
            "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
 
 > Jeg har dog læst om nogle "kristne" voldspsykopater i Københavnsområdet,
 > der kalder sig for "autonome".
 
 Kalder de sig mon selv kristne..?
 
 John 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             S.A.Thomsen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.A.Thomsen | 
  Dato :  18-08-10 17:50 |  
  |   
            On Wed, 18 Aug 2010 18:22:22 +0200, /John wrote:
 
 >> Jeg har dog læst om nogle "kristne" voldspsykopater i Københavnsområdet,
 >> der kalder sig for "autonome".
 > 
 > Kalder de sig mon selv kristne..?
 
 Næppe. Jeg tror ikke engang at de ved hvad ordet betyder. De tror nok at
 "kristne" = "Ruth Evensen".
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           N_B_DK (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : N_B_DK | 
  Dato :  18-08-10 19:45 |  
  |   
            "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
 news:13c5f5c6-6432-4854-90ef-bb9b1ac7852a@l6g2000yqb.googlegroups.com
 
 >> Hvordan i alverden kan det være "svineri" at beskrive
 >> virkeligheden.???
 >
 > All right. Jeg forvekslede dig med NB_DK. Det var naturligvis forkert.
 > Den ene kaldte mig en stikker, og fortalte mig om, hvad jeg tænkte i
 > den forbindelse. Mens den anden berettede at jeg er en idiot. Det er
 > jo vældigt saglige argumenter.
 
 Jeg beskrev blot virkeligheden.
 
 >>> Vi er ikke engang kommet igang inden I
 >>> er begyndt -
 >>
 >> Hvorfor skriver du "I".?
 >
 > Jeg har netop forklaret, at jeg forvekslede dig med NB_DK.
 
 Så du er ikke idiot? så hold op med at opfør dig sådan.
 
 > Sært. Jeg oplevede ellers adskillige kristne skolelever blive "smidt
 > ud" da jeg gik i skole. Der var bl.andet en, som jeg iøvrigt endnu har
 > kontakt til, der tæskede vores fysiklærer -
 
 Det var vel dig selv, du har da givet udtryk for den slags tendenser.
 
 -- 
 MVH. N_B_DK 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 07:49 |  
  |  
 
            On 18 Aug., 15:24, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
 > Den 18-08-2010 14:04, Henrik Svendsen skrev:
 >
 >
 >
 >
 >
 > > Vidal wrote:
 > >> Den 17-08-2010 22:00, Henrik Svendsen skrev:
 > >>> Vidal wrote:
 >
 > >>>> Det er jo karakteristisk, at jo mindre folk kender til muslimer,
 > >>>> jo mere frygter de dem.
 >
 > >>> Så må danskerne have frygtet dem intenst for 30 til 40 år siden! Og
 > >>> frygten skulle så været dalet i årene til nu. Men hov - det forholder
 > >>> sig jo lige omvendt.
 >
 > >>> Beklager Vidal - din forestilling holdt ikke til lidt omtanke.
 >
 > >> Undersøgelsen viser, at folk, der arbejder sammen med og
 > >> kender muslimer personligt viser større velvilje overfor
 > >> muslimer, end folk, der ikke gør.
 >
 > > Det er nok et personligt valg de mennesker har taget, skal du se.
 >
 > Det er det måske. Men psykologisk *beslutter* man sig vel ikke
 > til, om man kan lide en *person* eller ej? Man kan på forhånd
 > indtage det synspunkt, man ikke kan lide negre eller sigøjnere
 > eller muslimer, men det er jo noget andet, som ikke har med
 > det direkte møde mellem mennesker at gøre.
 >
 > > Folk
 > > flest der ikke bryder sig om muhamedanere forsøger at undgå at skulle
 > > omgåes dem de fleste af døgnets vågne timer.
 >
 > Ok. Jeg kan godt forestille mig nogen uophørligt forsøger at
 > undgå folk, de har noget mod.
 >
 > > Det er f.eks. derfor, at
 > > selv de fattigste danskere i Århus gør en indsats for at finde et andet
 > > sted at bo end i Gellerupparken.
 >
 > Det vidste jeg ikke. Hvor finder du det?
 >
 > > Endnu engang holdt dine formodninger ikke til lidt omtanke.
 >
 > Det er ikke mine formodninger, jeg forholder mig til Politikens
 > referat af undersøgelsen, hvor holdningen i denne her berømte
 > nordjyske lilleby, måske i Jammerbugten, bliver modstillet
 > holdningen i København.
 Er det denher undersøgelse, du henviser til ?
 "Danmark er et af Europas værste lande for indvandrere.
 I den største undersøgelse af lovlige immigranters forhold i Europa
 rangerer Danmark som nummer 21 ud af 28 lande
 Danmark er et af de lande i Europa, der er dårligst til at integrere
 mennesker fra tredjeverdenslande.
 Det viser den hidtil største uvildige undersøgelse af indvandreres
 forhold, som offentliggøres i Bruxelles mandag.
 Undersøgelsen, som er koordineret af organisationen British Council og
 medfinansieret af EU-kommissionen, placerer Danmark på en 21. plads ud
 af 28 lande. Mens vores nordiske naboer Sverige, Norge og Finland alle
 ligger i top 10.
 Det halter med rettighederne.
 Det danske samfund får pæne karakterer for at give de omkring 200.000
 lovlige indvandrere mulighed for at opholde sig i landet i længere tid
 og for at tilbyde gode muligheder for deltagelse i det politiske liv.
 Men ellers er der ikke mange rosende ord at hente om vores
 gæstfrihed.
 Når det gælder indvandreres adgang til arbejdsmarkedet, initiativer
 imod diskrimination og ret til statsborgerskab og familiesammenføring,
 er Danmark blandt de værste i Europa. Selv nye EU-lande som Slovenien,
 Litauen og Tjekkiet er bedre.
 Landets image bliver skadet
 Professor ved Aarhus Universitet, dr.jur. Jens Vedsted-Hansen, siger:
 »Det ramponerer vores image yderligere. Det kan man politisk vælge at
 være ligeglad med, men mange politikere og erhvervsfolk er jo klar
 over, at det kan være et problem, når vi nu gerne vil rekruttere
 kvalificeret arbejdskraft. Og det kan man faktisk også se, at det er«.
 Institut for Menneskerettigheder har stået for undersøgelsens danske
 del, der også har været gennemgået af Jens Vedsted-Hansen som uvildig
 kritiker.
 Integrationsindsats skal nytænkes.
 »Vi er nødt til at gentænke hele vores integrationsindsats – både
 politikker og lovgivning. Når vi er nummer 21 ud af 28, har vi noget
 at arbejde på og noget at tænke over«, siger Mandana Zarrehparvar,
 teamleder i Institut for Menneskerettigheder.
 Danmark er dårligst blandt de gamle EU-lande, når det handler om
 antidiskriminationspolitik og næstværst, når det gælder
 familiesammenføring.
 Statsborgerskab må mennesker fra eksotiske steder typisk vente på i ni
 år, og nogle grupper kan slet ikke opnå det, mens vores nordiske
 naboer kan få dansk pas efter bare et par år i landet.
 Unge laver parallelsamfund.
 Konsekvensen er ifølge Zarrehparvar en øget radikalisering blandt de
 unge:
 »Vi ser, at de begynder at lave parallelsamfund og ikke vil være med i
 de demokratiske processer. De skal opleve, at de er en del af
 samfundet og bliver accepteret som borgere – og ikke andenrangsborgere
 med færre og andre rettigheder end andre«, siger hun.
 Undersøgelsen placerer også Danmark skidt på arbejdsmarkedsområdet.
 Borgere fra lande uden for EU har tre gange så høj ledighed som
 indfødte danskere.
 Indvandrere kan styrke økonomien.
 Og kun Frankrig er ringere end Danmark til at give indvandrerne de
 samme muligheder for job som resten af arbejdsstyrken.
 Dansk økonomi ville få en kæmpe gevinst ved at give indvandrere samme
 adgang til arbejdsmarkedet som EU-borgere, mener Jan Niessen, direktør
 for Migration Policy Group.
 »Immigranterne ville få en bedre chance for at iværksætte deres fulde
 potentiale og forstærke deres bidrag til Danmarks økonomiske trivsel«,
 siger han.
 http://politiken.dk/indland/article394332.ece
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 Eller er det en anden undersøgelse -
 Jeg bliver lige nysgerrig - der, men kan ikke finde den.
 Hvis nu højredrengene og Malene P her på dk.politik opper sig lidt, og
 liiige giver den en tand ekstra så kan det være at vi kan slå de andre
 og ende på den absolut førsteplads?
 Eller helt i bunden som nr.28 alt efter hvordan man anskuer tingene.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (18-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  18-08-10 14:38 |  
  |   
            On 18 Aug., 20:22, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 wrote:
 > "Patruljen"
 >
 > >> >Jeg har spurgt dig nu adskillige gange. Hvem mener du, at jeg har
 > >> >stukket, for hvad og til hvem?
 > >> Det ved du udemærket godt, Stikker-Niels, lad vær' med at spørge dumt!!!
 > >Nå jeg spørger dig, er det sikkert fordi, jeg ikke ved, hvad du mener.
 >
 > 1) google "Stikker-Niels"
 > 2) Bestem hvornår det forekommer 1.gang!
 > 3) Skru tiden kanp et døgn tilbage derfra
 > 4) Husk hvad du foretog dig på det tidspunkt!
 > D E R F O R !
 
 Du kan ikke bare fortælle, hvad du mener, at jeg foretog mig istedet
 for at lege 10 spørgsmål til professoren?
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (19-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  19-08-10 01:56 |  
  |   
            
 "Patruljen"
 >> >Nå jeg spørger dig, er det sikkert fordi, jeg ikke ved, hvad du mener.
 >> 1) google "Stikker-Niels"
 >> 2) Bestem hvornår det forekommer 1.gang!
 >> 3) Skru tiden kanp et døgn tilbage derfra
 >> 4) Husk hvad du foretog dig på det tidspunkt!
 >> D E R F O R !
 >Du kan ikke bare fortælle, hvad du mener, at jeg foretog mig istedet
 >for at lege 10 spørgsmål til professoren?
 
 Nåh Bette Stikker-Niels, nu har du også sat Jens Bruun op
 på dit lille "hate-site"!
 
 Et "hate-site" lavet af dk.politiks laveste usling!
 
 Sammenligningen med 2. verdenskrigs værste udskud
 bliver da også tydeligere og tydeligere!
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Patruljen (19-08-2010) 
         
	
            | Kommentar Fra : Patruljen | 
  Dato :  19-08-10 02:23 |  
  |   
            On 19 Aug., 02:55, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
 wrote:
 > "Patruljen"
 >
 > >> >Nå jeg spørger dig, er det sikkert fordi, jeg ikke ved, hvad du mener.
 > >> 1) google "Stikker-Niels"
 > >> 2) Bestem hvornår det forekommer 1.gang!
 > >> 3) Skru tiden kanp et døgn tilbage derfra
 > >> 4) Husk hvad du foretog dig på det tidspunkt!
 > >> D E R F O R !
 > >Du kan ikke bare fortælle, hvad du mener, at jeg foretog mig istedet
 > >for at lege 10 spørgsmål til professoren?
 >
 > Nåh Bette Stikker-Niels, nu har du også sat Jens Bruun op
 > på dit lille "hate-site"!
 
 Nå - for søren. Ja. jeg har så lige kikket på siden. Kim2000 og Jens
 Bruun er blevet foreviget, ser jeg. Gad vide, hvem der kommer på
 listen - next.
 
 Jeg har så lagt mærke til, at Kim2000 er forsvundet fra dk.politik.
 Gad vide hvorfor -
 
 Den dag Jens Bruun evt.får sin helt egen blog af mig, så bliver den
 meget anderledes at kikke på, end det, som er sat op der.
 Jeg er mere interesseret i hans personlighed og hans trusler om dit og
 dat end i hans fremmedhad. Hans karakter er faktisk ret unik -
 
 > Et "hate-site" lavet af dk.politiks laveste usling!
 >
 > Sammenligningen med 2. verdenskrigs værste udskud
 > bliver da også tydeligere og tydeligere!
 
 Du er ikke helt klar på, hvad der egentlig forgår. Det er vist ret
 tydeligt.
 Der er andre, som foretager deder sager -
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |