et forsømt element
Fra : Ole Madsen

Dato : 16-08-10 05:21

Mange kristne er for paranoide omkring det med atbekende Guds Ord for deres
liv, de tror bare de tror på Jesus, så er alt vel, så vandre de i tro, men
bibelen siger at vi ikke vandre i skuen, men i tro, dvs, vi takker Gud for
hvad han allerede har givet os, han har velsignet os med hele den åndelige
verdens velsignelse, vi kan virkelig ikke blive mere velsignet end vi er nu,
men problemet med mange folk er, at de ikke aktivt tager imod og bekender at
de har fået det.

Jesus siger at hvis vi tror at vi har fået det, skal vi få det, og Johannes,
hvis vi beder om noget efter Guds vilje, så har vi allerede fået det vi bad
om.

Jesus talte tro, han talte til bjergene så at sige, han talte til stormen,
til feberen, til figentræet, og han lærer os:

Matthew 17:20 20 Og han siger til dem: "For eders Vantros Skyld; thi
sandelig, siger jeg eder, dersom I have Tro som et Sennepskorn, da kunne I
sige til dette Bjerg: Flyt dig herfra derhen, så skal det flytte sig, og
intet skal være eder umuligt.

sige til dette bjerg, altså gøre noget. jeg har ventet på Gud i så mange år,
og sjovt nok, fik jeg en mistanke flere gange om at Gud ventede på mig, for
han har allerede gjort alt hvad der skal gøres i mit liv, Jesus har jo
fuldbragt alt på korset, der er ikke mere at gøre, jeg skal bare vandre i
det han allerede har tilvejebragt.

Ole Madsen

O Madsen Media: Webdesign, Illustration
http://www.o-madsen.dk