Født hvor
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-08-10 22:45

Holbæk Amt, Merløse Herred, Tersløse Kirke 1842/60 opslag 158 punkt 3

Enkemand (efter første ægteskab)
Johan Heinrich Christian
Eberhardt i Ters-
løse, 70½ år (født i ?????
????
Schaumburg Lippe

Ja, hvor? Resten kan jeg ikke tyde.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 11-08-10 23:46

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev Wed, 11 Aug 2010
23:45:14 +0200

>Ja, hvor? Resten kan jeg ikke tyde.

jeg læser det som
"Hagenburg Altenhagen Pastorat i Fyrstendømmet Schaumburg Lippe".

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-08-10 14:37

Arne Feldborg wrote:

> jeg læser det som
> "Hagenburg Altenhagen Pastorat i Fyrstendømmet Schaumburg Lippe".

Jamen, det er da det, der står. Tak for det.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-08-10 15:33

Erik Ginnerskov wrote:

> [...]

Ved en søns død i 1853 står hans bestilling anført, men jeg kan ikke tyde
det.

Holbæk Amt, Merløse Herreds, Tersløse Kirke opslag 184 punkt 14
Johan Frederik Eberhardt d. 17/11 1853

Fra : Arne Nielsen

Dato : 12-08-10 19:11

Den 12-08-2010 16:33, Erik Ginnerskov skrev:

> Ved en søns død i 1853 står hans bestilling anført, men jeg kan ikke tyde
> det.
>
> Holbæk Amt, Merløse Herreds, Tersløse Kirke opslag 184 punkt 14
> Johan Frederik Eberhardt d. 17/11 1853

Bomuldsvæver.

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://www.parken52.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-08-10 19:34

Arne Nielsen wrote:

> Bomuldsvæver.

Første bogstav er altså et B, det ligner nu ikke nogen B'er på mit
skriftark. Men tak alligevel.

Fra : Arne Nielsen

Dato : 12-08-10 19:15