Deaktivere et tilføjelsesprogram i Outlook~
Fra : Marianne

Dato : 08-08-10 08:52

Hej

I et forsøg på at få synkroniseret min Iphone med min Outlook 2007 har jeg
haft fat i et tilføjelsesprogram, som Outlook godt nok ikke kan lide! Derfor
vil jeg gerne ha' det fjernet igen. Har slettet selve programmet via
kontrolpanel, men der hænger et eller andet i Outlook. Hvor pokker fjerner
jeg det?

Synkroniseringsprogrammet hed Appigo, og det duede som sagt ikke .. kender
nogen andre muligheder? Jeg kører p.t. WinXP (men der står opgradering til
Win7 på min to-do liste).

mvh
Marianne

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-08-10 09:17

Den 08-08-2010 09:52, Marianne skrev:
> [...]
> nogen andre muligheder? Jeg kører p.t. WinXP (men der står opgradering til

Der står noget på nedenstående side - vist godt nok for Outlook 2003.
Men du kan se, om det minder om Outlook 2007.

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-08-10 09:18

Den 08-08-2010 10:16, Martin Ploug skrev:

> Der står noget på nedenstående side - vist godt nok for Outlook 2003.
> Men du kan se, om det minder om Outlook 2007.

Og så må jeg hellere lige poste linket til siden også

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/tilfje-eller-fjerne-et-tilfjelsesprogram-HP005242782.aspx

Fra : Marianne

Dato : 09-08-10 19:17

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og så må jeg hellere lige poste linket til siden også
>
> http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/tilfje-eller-fjerne-et-tilfjelsesprogram-HP005242782.aspx

Det virker desværre ikke. Jeg har fundet det tilsvarende for Outlook 2007,
men jeg får fortsat fejlen. Irriterende nok peger fejlen på
C:\Programmer\...(noget mere), men jeg kan ikke få fat i det, der peger. Og
jeg mistænker add-on'en for at tro, at alle stier hedder C:\Program
Files\...

mvh
Marianne