OneNote
Fra : Dadyw

Dato : 31-07-10 07:22

Min svoger har fået en ny Pc med W7. Han købte samtidig licens til
Office 2010 Home and Student. Den skal han hente via nette, og det har
jeg gjort for ham.
Programmet blev installeret automatisk uden mulighed for at bestemme,
hvilke dele han ville bruge. Han har ikke brug for OneNote.
Nu sker der det, at Word altid sender print til OneNote i stedet for
standardprinteren. Man kan godt skifte printer i Word, men det er Word
husker det ikke til næste gang.
Hvordan kan jeg fjerne OneNote? På min egen installation, der er fra en
DVD, kan jeg vælge, hvad jeg vil installere. Jeg har godt nok
installeret OneNote, men jeg har ikke det samme problem med
standardprinteren.
Kan jeg evt. bare fjerne den printer, der hedder OneNote?
Venlig hilsen
Leif

Fra : Klaus H

Dato : 31-07-10 10:20

"Dadyw" <regi@wassar.dk> skrev i en meddelelse news:4c53c0f2$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> standardprinteren.
> Kan jeg evt. bare fjerne den printer, der hedder OneNote?

Han skal vel via kontrolpanelet, sætte den ønskede printer som "standard printer". Ikke gøre det i Word.

Klaus H

Fra : Dadyw

Dato : 01-08-10 08:25

Den 31-07-2010 11:19, Klaus H skrev:

> Han skal vel via kontrolpanelet, sætte den ønskede printer som "standard printer". Ikke gøre det i Word.
>
> Klaus H
Hans HP printer er sat som standard. Bare det var så nemt.
Hilsen
Leif

Fra : emjeppesen

Dato : 01-08-10 08:43

Dadyw skrev:

>Kan jeg evt. bare fjerne den printer, der hedder OneNote?

Jeg har fjernet min, fordi jeg ikke gad at den mængede sig

Hilsen emj

--

lamaguf.dk

Fra : cykelsmeden

Dato : 01-08-10 10:06

Den 01-08-2010 09:42, emjeppesen skrev:
> Jeg har fjernet min, fordi jeg ikke gad at den mængede sig
>
> Hilsen emj
Er den OneNote i princippet det samme som deres f......... MS-Faxviever,
som ingen bruger, men de insisterer på at installere hvergang?

finn

Fra : emjeppesen

Dato : 01-08-10 10:22

cykelsmeden skrev:

>Er den OneNote i princippet det samme som deres f......... MS-Faxviever,
>som ingen bruger, men de insisterer på at installere hvergang?

Noget i den retning

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Dadyw

Dato : 01-08-10 16:48

> Jeg har fjernet min, fordi jeg ikke gad at den mængede sig
>
> Hilsen emj
>
> --
>
> lamaguf.dk
Nu har jeg fjernet hans OneNote printer, men Word insisterer på at
skrive til den alligevel (også efter genstart). Det er hans HP, der står
som standardprinter.
Hilsen
Leif