Indsæt ekstern hjemmeside
Fra : aa

Dato : 31-07-10 09:39

Hej gruppe

Jeg kan huske jeg for år tilbage kunne indsætte gratisforum, direkte ind på
forsiden af min hjemmeside. Nu vil jeg gerne genbenytte muligheden, men har
glemt hvordan man gør det. Er der nogen der kan hjælpe??

MVH

anne

http://www.annes-angstside.dk/

Fra : aa

Dato : 31-07-10 09:43

"aa" <aa@nope.ejspam> skrev i meddelelsen
> [...]
> på forsiden af min hjemmeside. Nu vil jeg gerne genbenytte muligheden, men
> har glemt hvordan man gør det. Er der nogen der kan hjælpe??

PS jeg mener ikke linket, men hele forsiden på gratisforum, altså have den
integreret på forsiden af min hjemmeside.

Fra : aa

Dato : 31-07-10 13:10

> "aa" <aa@nope.ejspam> skrev i meddelelsen

> PS jeg mener ikke linket, men hele forsiden på gratisforum, altså have den
> integreret på forsiden af min hjemmeside.

Hvis ikke den kan, er der så andre primært gratis tjenester der kan??

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 31-07-10 16:48

aa skrev:
> [...]
> på forsiden af min hjemmeside. Nu vil jeg gerne genbenytte muligheden,
> men har glemt hvordan man gør det. Er der nogen der kan hjælpe??

Du kan hjælpe dig selv ved at fortælle hvad "gratisforum" er
for noget?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : aa

Dato : 01-08-10 06:37

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan hjælpe dig selv ved at fortælle hvad "gratisforum" er
> for noget?
>
> --
>
> Med venlig hilsen
> Jørgen Farum Jensen
> Håndbog i webdesign: http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
> Webdesign med stylesheets: http://webdesign101.dk/cssbog/
> .

Hej Jørgen

Tak for svar.

Gratis forum, hedder det, og du kan finde den ved at klikke ind på min
hjemmeside og på forsiden er der nu blot et link til den fordi jeg ikke har
fundet ud af hvordan jeg kan lægge den ind på forsiden:
http://www.annes-angstside.dk/ og for at gøre det helt let her:
http://www.gratisforum.dk/forum.asp?master_id=12230

Var det nok information ??

MVH

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 01-08-10 18:33

aa skrev:

> [...]
> hjemmeside og på forsiden er der nu blot et link til den fordi jeg ikke
> har fundet ud af hvordan jeg kan lægge den ind på forsiden:

Ja. gratisforum.dk er et domæne, der tilhører
en anden person/firma. Websiderne på et
sådant domæne må du ikke lovligt "integrere"
på din egen side.

Men jeg noterer mig at du i forvejen
har et forum på din hjemmeside, så
måden at "integrere" på må vel være
at anvende dette forum?

Nu forstår jeg ikke helt hvad du mener
med at integrere? Et forum fylder
normalt en hel side, fraset navigations-
apparat, sidehoved og sidefod. Det et
forum er beregnet til kræver i min
optik også at det lissom står for sig selv.

En måde at løse problemet på er at
/indlejre/ PHP (eller ASP) koden til
et forum på din forside. Spørger du
i serverside usenet gruppen kan du
sikkert få links til sådan kode,
som du kan konfigurere selv.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : aa

Dato : 01-08-10 18:40

> [...]
> apparat, sidehoved og sidefod. Det et
> forum er beregnet til kræver i min
> optik også at det lissom står for sig selv.

Hej Jørgen

Tusind tak for dit flotte uddybende svar.

Jeg sletter det bare igen så, når ikke det kan virker som jeg husker det.

MVH