Slægtsforskningsprogram
Fra : Kirsten Nyeland

Dato : 30-07-10 13:54

Hej gruppe.

Er der nogen der kan foreslå et godt og brugervenligt program til erstatning
for Winfam som jeg har brugt i mange år. Det virker godt men er noget
gammelt og jeg kunne bl.a. godt tænke mig en bedre udskrivningsfunktion.

På forhånd tak
Kirsten

Fra : Jubi

Dato : 30-07-10 14:15

"Kirsten Nyeland" <no.no@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> erstatning for Winfam som jeg har brugt i mange år. Det virker godt
> men er noget gammelt og jeg kunne bl.a. godt tænke mig en bedre

Kik på "MyHeritage Family Tree
Builder".http://www.myheritage.dk/family-tree-builder
Evt. http://www.familytreemaker.dk/

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 30-07-10 17:44

http://www.brotherskeeper.dk/ Brother's Keeper 6
er et udmerket program
--
Otto Jørgensen
http://www.bkwin.info/

Fra : Jan Andersen

Dato : 30-07-10 17:47

> [...]
> erstatning for Winfam som jeg har brugt i mange år. Det virker godt men er
> noget gammelt og jeg kunne bl.a. godt tænke mig en bedre

Hej Kirsten.

I stedet for at begynde at reklamere for det ene eller andet program, vil
jeg foreslå at du kikker på dette link
http://www.dis-danmark.dk/program/program.asp

Mvh og god weekend
Jan