QNAP download station
Fra : henrik steffensen

Dato : 29-07-10 02:10

Jeg kan virkelig ikke få det her til at fungere - efter at have læst
jeg ved ikke, hvor mange forskellige indlæg om det, hvor folk er
frustrede over at det ikke fungerer, må jeg sige, at jeg heller ikke
kan få mit til at fungere.

Jeg har en Airlink 59300 router, hvor jeg har aktiveret port
forwarding og markeret portspændet 6188-6999 (som jeg lige husker
det). Jeg kan sagtens få Bittorrent til at fungere direkte på PC'en,
men ikke via download stationen.

Min server - jeg har sat min faste ip-adresse til 192.168.0.99, og det
fungerer egentlig fint. Men skal jeg også sætte primær og sekundær
DNS? Og til hvad? Nogle siger at de skal sættes til det samme som
routerens....men det fungerer ikke. Skal man sætte primær og sekundær
DNS i routeren - og til server-ip'en eller en helt tredje adresse??

Jeg håber nogen kan hjælpe helt ned i detaljerne, for jeg kan ikke
finde et svar i de mange grupper, der har talt om det.....