Kan jeg sendt sendt mail fra "nettet"
Fra : Mr. Mox

Dato : 27-07-10 04:52

Når jeg bruger min browser, Google eller Firefox og svarer i en side
fra et firma eller lignende, altså i deres "meddelelsesboks", kan jeg
ikke se hvad jeg har sendt nogen steder.

Har man ikke mulighed for dette?
Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Lars E. P.

Dato : 27-07-10 13:10

Tue, 27 Jul 2010 03:52:20 -0700 (PDT), skrev "Mr. Mox"
<jens.gibe@gmail.com> :

> [...]
>fra et firma eller lignende, altså i deres "meddelelsesboks", kan jeg
>ikke se hvad jeg har sendt nogen steder.

Hvis ikke hjemmesiden giver mulighed for at du kan få sendt en kopi
til dig selv, så nej. Det eneste du så kan gøre er at kopiere det du
har skrevet over i f.eks. Notesblok før du sender.

Hilsen Lars

Fra : Helge Hammer

Dato : 27-07-10 13:16

Den 27-07-2010 12:52, Mr. Mox skrev:
> Når jeg bruger min browser, Google eller Firefox og svarer i en side
> fra et firma eller lignende, altså i deres "meddelelsesboks", kan jeg
> ikke se hvad jeg har sendt nogen steder.

Du kan jo skrive din meddelelse i en teksteditor som Notepad først og
derefter kopiere hele teksten til meddelelsesboksen i browseren.

--
Helge.

Fra : Mr. Mox

Dato : 27-07-10 13:40

Hej Helge. tak for dit gode råd, det er jo en god måde at opnå det på.
mvh Mr. Mox