iTunes på serveren
Fra : henrik steffensen

Dato : 27-07-10 00:18

Jeg bøvler rigtig meget med at få min musik til at ligge på serveren -
har nu endelig valgt at lægge den i public-folderen.

Jeg vil gerne have, at mit itunes bibliotek også ligger på serveren -
og alle mine playlister. De gange, hvor min PC'er er gået i stykker
(eller windows er blevet ødelagt), kan jeg starte forfra med playlister
+musik m.v., og det er jeg træt af. Derfor vil jeg gerne have alt til
at ligge på serveren.

Jeg kan bare ikke få det til at fungere - jeg har ellers forsøgt at
markere, at mit itunes-bibliotek skal ligge der, men den opretter
tingene på C-drevet alligevel. Og sletter jeg det, forsvinder hele
biblioteket, næste gang jeg starter itunes.....

Hvad gør jeg? [jeg ved iøvrigt ikke, om denne gruppe er den rigtige,
men kunne ikke finde en anden....]

Fra : henrik steffensen

Dato : 27-07-10 01:08

On 27 Jul., 08:17, henrik steffensen <henrik.steffens...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> biblioteket, næste gang jeg starter itunes.....
>
> Hvad gør jeg?  [jeg ved iøvrigt ikke, om denne gruppe er den rigtige,

Jeg skal måske lige tilføje, at jeg desværre er bundet til itunes, for
at kunne synkronisere med med mine ipods. Det er et håbløst program,
men der er ikke andre muligheder......

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-07-10 16:25

On Tue, 27 Jul 2010 00:08:27 -0700 (PDT), henrik steffensen
<henrik.steffensen1@gmail.com> wrote:

> Jeg skal måske lige tilføje, at jeg desværre er bundet til itunes, for
> at kunne synkronisere med med mine ipods. Det er et håbløst program,
> men der er ikke andre muligheder......

Jo da.

Bl.a. Winamp kan synkronisere med iPods og andre MP3-afspillere, men
der er flere andre muligheder, hvis man gider bruge Google.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : henrik steffensen

Dato : 29-07-10 02:05

On 27 Jul., 17:25, Asbjorn Hojmark <Asbj...@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
>
> Bl.a. Winamp kan synkronisere med iPods og andre MP3-afspillere, men
> der er flere andre muligheder, hvis man gider bruge Google.

Fantastisk - jeg anede faktisk ikke, at man kunne bruge de andre
afspillere med IPOD!! Jeg har hentet winamp, som jeg kender fra
tidligere, og den er nu igang med at syncronisere. Fungerer alt med
album arts m.v. på samme gode måde som i itunes? Nogen erfaringer med
andre ting, man skal være opmærksom på?