Microsoft Security Essential
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 26-07-10 12:46

Hej

Ville høre omkring Microsoft Security Essential Jeg har downloadet det på
min XP Pro Men når jeg har det installeret køre mit internet meget langsomt
Er der noget man kan gøre for at det ikke gør det Evt. opsætning af
programmet.

Er der andre der har de samme problemer Hvad kan man gøre ? Foreløbig Tak !

Hilsen Jesper

Fra : Ole C

Dato : 26-07-10 13:01

Jesper S Jensen skrev blandt andet:

> [...]
> opsætning af programmet.
>
> Er der andre der har de samme problemer Hvad kan man gøre ? Foreløbig

Det virker fremragende her - og generelt er der ingen meldinger om
problemer.
Du har vel ikke andre malware-programmer kørende samtidig? - og det er
forhåbentlig også den rigtige version du har hentet?
(Jeg ved dog ikke om det overhovedet lader sig gøre, at installere en
forkert...)

--
vh
Ole C

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 26-07-10 13:38

Hej Ole C

Jeg har hentet den Danske på Microsoft Hjemmeside Og jeg har også scannet
med den Og syntes den er god Men jeg oplever bare at den Forsinker siderne
på nette når jeg søger Jeg køre med Kaspasky Internet Kan det være det ?
Hilsen Jesper

Fra : Gamle

Dato : 26-07-10 14:27

Jesper S Jensen wrote:
> [...]
> Forsinker siderne på nette når jeg søger Jeg køre med Kaspasky
> Internet Kan det være det ? Hilsen Jesper

Kasparsky Internet Securety kan sagtens konflikte med andre av programmer.
Så prøv at deaktivere det. ME er alt nok.

Please svar under det du svarer på.

Mvh.
Torben

Fra : Ole C

Dato : 26-07-10 15:27

Jesper S Jensen skrev blandt andet:

> Hej Ole C
>
> Jeg har hentet den Danske på Microsoft Hjemmeside

Åh ja - men der er forskellige udgaver til XP og Vista/Windows7 i hhv. 32-
og 64-bit udgaverne.
Siden burde selv finde ud af hvilket styresystem der prøver at hente MSE -
men du kunne jo have hentet den fra en anden computer....

> Og jeg har også
> scannet med den Og syntes den er god Men jeg oplever bare at den
> Forsinker siderne på nette når jeg søger Jeg køre med Kaspasky
> Internet Kan det være det ?

Det er det formentlig.
Det er en rigtig dårlig idé med to af den slags programmer, da de er slemme
til at konflikte med hinanden.
Og du går vel heller ikke med både livrem og seler?

--
vh
Ole C

Fra : cykelsmeden

Dato : 27-07-10 11:25

Den 26-07-2010 13:46, Jesper S Jensen skrev:
> [...]
> programmet.
>
> Er der andre der har de samme problemer Hvad kan man gøre ? Foreløbig Tak !

Jeg er principielt glad for MSE som jeg har kørende på flere maskiner.
Imidlertid har jeg måttet pille den af et par maskiner som netop blev
sløve. Det viste sig at der blev logget fejl i eventloggen, flere gange
i minuttet. Det lykkedes mig ikke at finde årsagen til disse
fejlmeddelser, blot at de var genereret af MSE. Maskinerne har kørt
fortræffeligt siden, med Avast som værktøj i stedet.

finn

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 27-07-10 14:37

Til Cykelsmeden
Okay så er det nok det der er galt med eventloggen fejl med min maskine Men
tak for svaret Kan man evt. rette det op ?

Hilsen Jesper

Fra : Mogens

Dato : 27-07-10 16:40

Den 27-07-2010 15:36, Jesper S Jensen skrev:
> Til Cykelsmeden
> Okay så er det nok det der er galt med eventloggen fejl med min maskine Men
> tak for svaret Kan man evt. rette det op ?

Det tror jeg ikke.
Fejlen er du har Kaspersky installeret sammen med MSE og der skrev Ole også.
Prøv at fjerne Kaspersky og se om det ikke hjælper.

Og vær venlig at svar under det du svarer på.

Mogens

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 27-07-10 16:54

Jamen det vil jeg gøre Også køre MSE