colombia/venezuela
Fra : tina hedeman

Dato : 24-07-10 20:14

Hej med jer

Min mand er i colombia for at arb og han skal hjem på fredag og billetten er
lavet så han skal mellemlande i venezuela.
Men colombia og venezuela er jo blevet uvenner.
Jeg kan se på udenrigsministeriets hjemmeside at de fra råder at rejse til
de lande, men de skriver ikke noget om at rejse mellem de 2 lande. jeg kan
læse mig frem ´til at de lande har sat mere militær ind. Det er bare om det
er skide usikkert...

Men hvad er jeres erfaringer??

Han mærker ikke noget til det dernede..

Fra : Mogens

Dato : 25-07-10 06:24

tina hedeman wrote:
> [...]
> til de lande, men de skriver ikke noget om at rejse mellem de 2 lande.
> jeg kan læse mig frem ´til at de lande har sat mere militær ind. Det er

Det er bare noget diplomatisk sabelrasleri, så slap fuldstændigt af.

Fra : tina hedeman

Dato : 25-07-10 12:23

jeg tænkte bare på om de vil gøre det besværligt for ham fordi han kommer
fra colombia til venezuela..