Transport i Portugal?
Fra : Henrik

Dato : 19-07-10 01:57

Hej

Jeg skal nogle dage til Portugal og er lidt usikker på hvordan jeg
nemmest (og billigtst) kommer rundt.

tur 1
Når jeg skal fra lufthavnen i Lisabon (jeg går ud fra at der kun er en
lufthavn - jeg flyver med Air TAP) til et hotel i byen Lisabon.

tur 2
fra hotellet i Lisaabon og til et hotel i Ericeira

tur 3
fra Ericeira til lufthavnen i Lisabon

Fra : Carsten Keller

Dato : 04-08-10 10:26

Henrik wrote:
> [...]
> Når jeg skal fra lufthavnen i Lisabon (jeg går ud fra at der kun er en
> lufthavn - jeg flyver med Air TAP) til et hotel i byen Lisabon.

Lufthavnen ligger så vidt jeg husker tæt på byen. Der går almindelige
bybusser eller lignende derud, mener det tog en halv times tid. Prisen var
ala bybusser og ikke ala lufthavnsbusser, altså meget billig. Var vist med
en taxa den ene af vejene, det kostede heller ikke mange basseører.

Keller