Stofanet og Thunderbird 3.1
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-07-10 20:50

Er der nogle der har fået mail på Stofanet op at køre på Thunderbird 3.1?

Der er kommet det der trælse noget hvor den forsøger at gætte
mail-opsætningen, og den gætter stort set alt forkert. Hvis jeg så
prøver en manuel opsætning og henter mail bliver der simpelthen ikke
hentet noget. Der bliver heller aldrig spurgt efter mit kodeord.

Jeg har brugt mine oplysninger fra Stofa. De samme som findes her:

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kontoindstillinger_for_diverse_udbydere

og så naturligvis mine egne oplysninger. Det kører fint i Live Mail.

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-07-10 21:16

Thomas Jespersen skrev den 20-07-2010 21:50:
> Er der nogle der har fået mail på Stofanet op at køre på Thunderbird 3.1?

3.1.1 er lige kommet.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-07-10 23:23

On Tue, 20 Jul 2010 22:16:07 +0200, Jens Jensen <a@a.invalid> wrote:

>3.1.1 er lige kommet.

Tak. Den opdaterede men der var ingen forskel. Jeg kom så vidt at jeg
slettede hele min profil-folder og prøvede igen. Den hentede så lidt
emails og jeg fik jævnligt "timeout" fra Stofanet.

Jeg vil skifte email-klient og håbe at de vil fjerne det nye system
fra Thunderbird i nærmeste fremtid.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-07-10 21:25

Thomas Jespersen skrev:

> Er der nogle der har fået mail på Stofanet op at køre på Thunderbird 3.1?

Jeg bruger Agent til både mail og news, men jeg blev nysgerrig og
hentede Thunderbird 3.1 (portable). Den er godt nok tung at danse
med og meget underlig. Første gang jeg forsøgte, kunne jeg godt
angive et kodeord, men det fik jeg ikke lov til anden gang. Der
var to mystiske sikkerhedsmetoder som jeg ikke har set før og
aldrig har brugt.

Da jeg ikke skal bruge den, gad jeg ikke bruge mere tid på det.
Jeg har version 2.0.0 portable liggende hvis du vil have en kopi.

--
Bertel

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-07-10 23:24

On Tue, 20 Jul 2010 22:25:13 +0200, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

>Jeg bruger Agent til både mail og news, men jeg blev nysgerrig og
>hentede Thunderbird 3.1 (portable). Den er godt nok tung at danse

Tak. Jeg havde faktisk registreret Agent men havde helt glemt den
kunne klare email så den begynder jeg at bruge i stedet.

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-07-10 21:52

Thomas Jespersen skrev den 20-07-2010 21:50:
> Der er kommet det der trælse noget hvor den forsøger at gætte
> mail-opsætningen, og den gætter stort set alt forkert.

En mulighed kunne være at installere Thunderbird 2 først og få den til
at virke for derefter at afinstallere den og installere Thunderbird 3.

Thunderbird 2 kan hentes her:
http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/all-older-2.0.html