Redigering i ordbog/stavekontrol i Word 20~
Fra : LC

Dato : 18-07-10 10:01

Hej Gruppe

Jeg sidder lige og bliver i tvivl om hvor man går ind og kan rette i
ordbogen for stavekontrollen i Word.

Jeg er kommet til at trykke på autokorrektur på et fejlslået ord, som jeg
gerne vil have rettet, da jeg kom til at sige ok til noget andet end det jeg
gerne ville. Jeg ville gerne selv definerer hvad det fejlslået ord skulle
erstattes med.

MVH

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-07-10 21:57

"LC" <lc@nope.ejspam> skrev i meddelelsen
> [...]
> gerne vil have rettet, da jeg kom til at sige ok til noget andet end det
> jeg gerne ville. Jeg ville gerne selv definerer hvad det fejlslået ord

Som jeg forstår det, skal du klikke på officeikonet oppe i venstre hjørne.
Nede til højre vælger du så word-indstillinger. Herefter vælger du
korrektur. Herefter Indstillinger for autokorrektur.

Kurt