Flere websteder åbne på een gang i Express~
Fra : CanonKnud

Dato : 17-07-10 06:16

I FP og efterfølgende SPD op Ew 2 har jeg kunnet have flere
websteder åbne på een gang. Den går ikke i EW 3, som jeg betaslte
800,- kr for i England, i hvert fald ikke i den engelske udgave.
Findes der en løsning, eller skal jeg have EW 2 åben samtidig som
jeg gør nu, når jeg kopierer fra et websted til et andet?
Forøvrigt kunne jeg hente en dansk sprogfil til EW 2, kort efter
den udkom i England, kommer der dansk sprog til EW 3 og 4?
Nærmest fordi tastaturgenvejene er så forskellige.
mvh Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-07-10 11:38

Lige som i tidligere versioner kommer hverken EW3 eller 4 på dansk.
Bemærk iøvrigt at EW4 er en gratis opdatering når du har EW3.
Download og installer EW4 trial. Den vil automatisk blive registreret.
(Gælder kun retail versioner af EW3).

PS. både EW3 og 4 kan uden videre startes flere gange og dermed have
flere sites åbne.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : CanonKnud

Dato : 17-07-10 14:28

> [...]
registreret.
| (Gælder kun retail versioner af EW3).
|
| PS. både EW3 og 4 kan uden videre startes flere gange og dermed

Tak for svaret, og løsningen, jeg havde ikke lige tænkt på at
starte programmet flere gange. I Frontpage og EW2 åbner et "Nyt
Websted" bare i et nyt vindue.
Jeg har opdateret til EW 4, men ikke studeret den nærmere. Nu får
vi se om det passer hvad de skriver om at versionen kører, eller
om der bliver noget bøvl når de 60 dage er gået.
mvh Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-07-10 20:26

Bare se under Help | about.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Sat, 17 Jul 2010 15:27:47 +0200, "CanonKnud"