Underlige huller i nyhedsgruppe
Fra : Martin Ploug

Dato : 16-07-10 22:45

Hej

Det undrer mig, at jeg kun får fire emner frem under nyhedsgruppen
ris+ros. Jeg kan se ét emne fra den 8. april, to fra den 16. april
og ét emne fra den 12.juli.

Jeg bruger Thunderbird 3.1 og nyhedstjenesten eternal-september.
Jeg synes ikke jeg har det problem med andre nyhedsgrupper jeg abonnerer
på. Er der nogle indstillinger jeg kan prøve at kigge på?
Jeg har prøvet at fjerne nyhedsgruppen og tilføje den igen, men det
hjalp ikke.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-07-10 23:22

Den 16-07-2010 23:45, Martin Ploug skrev:
> [...]
> på. Er der nogle indstillinger jeg kan prøve at kigge på?
> Jeg har prøvet at fjerne nyhedsgruppen og tilføje den igen, men det

Nå, det må være et problem hos eternal-september.
Jeg prøvede lige at oprette en nyhedskonto (trial)
med http://individual.net/, og der får jeg 14 emner, hvor det ældste jeg
får frem er fra den 29. november 2009.
Måske skulle jeg købe en konto hos http://individual.net/.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-07-10 13:20

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Måske skulle jeg købe en konto hos http://individual.net/.

Eller forsøge med den også gratis Sunsite - der får jeg med OE 33 tråde
og den ældste er fra 17/6 2009.

Både Sunsite og Eternal-September har på det seneste haft lidt problemer
i korte perioder - men hvis den ene har været syg, så har den anden
virket

Men som Kerim er inde på, så har der været en meget lang periode uden
indlæg i gruppen.

Jan

Fra : Martin Ploug

Dato : 18-07-10 14:19

Den 18-07-2010 14:20, Jan Vestergaard skrev:

> [...]
> virket
>
> Men som Kerim er inde på, så har der været en meget lang periode uden

Tak for jeres indlæg.
Jeg prøver mig frem med lidt forskelligt

Venlig hilsen
Martin

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-07-10 16:22

Martin Ploug <mploug@pc.dk> skrev :

>Jeg prøver mig frem med lidt forskelligt

Det, der er forskellen på newsserverne er, hvor lang tid de
gemmer indlæg.

Det lader ikke til, at der mangler nogle indlæg på nogle af
serverne.
--
Kerim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-07-10 00:59

> [...]

>Det undrer mig, at jeg kun får fire emner frem under nyhedsgruppen
>ris+ros. Jeg kan se ét emne fra den 8. april, to fra den 16. april

Det afhænger jo af hvorlænge newsserveren gemmer indlæg, men der
er ikke andre nye tråde.

Så der mangler ikke nogen, der har ikke ikke været postet nogen
indlæg mellem d. 16. april og l1. juli d.å.
--
Kerim