Kan ikke opdatere Microsoft Security Essen~
Fra : Mr. Mox

Dato : 11-07-10 07:15

På min Stationære PC med XP får jeg hele tiden besked på at det er
forældet og at jeg skal opdatere MSE, selv om den er opdateret kl 1 i
nat. Jeg har afinstalleret programmet og lagt det ind igen, men samme
resultat. På min bærbare med Win7 er der ingen problemer???
Nogen forklaringer?
med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 11-07-10 07:19

jeg vil lige tilføje at jeg HAR downloadet til XP, så det er ikke det
der er grunden
Mr. Mox

Fra : /John

Dato : 11-07-10 14:51

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> På min Stationære PC med XP får jeg hele tiden besked på at det er
> forældet

Hvaffor en 'det'? Programmet? Eller definitions-filerne?

Check om du har nyeste MSE: Åbn MSE, klik på pilen ved 'Hjælp', og vælg
'Opgradér'.

Løser det ikke problemet kan du manuelt downloade definitions-filerne her:
https://www.microsoft.com/security/portal/Definitions/ADL.aspx

Mere hjælp, MSE forum:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/mseupdate/threads

Håber det hjælper dig!

John

Fra : Mr. Mox

Dato : 12-07-10 15:07

Mange tak for dit svar John.

On 11 Jul., 15:51, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:

> Hvaffor en 'det'? Programmet? Eller definitions-filerne?

Det er definitionerne jeg ikke kan få opdateret.

> Check om du har nyeste MSE: Åbn MSE, klik på pilen ved 'Hjælp', og vælg
> 'Opgradér'.

Så får jeg besked at jeg har den nyeste, jeg har også geninstalleret
to gange.

> Løser det ikke problemet kan du manuelt downloade definitions-filerne her:https://www.microsoft.com/security/portal/Definitions/ADL.aspx

Det har jeg så gjort, - ingen forskel!

> Mere hjælp, MSE forum:http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/mseupdate/threads
Der fandt jeg ikke noget jeg rigtigt forstod, så nu har jeg skrevet
til Support og håber!!!
> Håber det hjælper dig!

Med venlig hilsen Mr. Mox