Word til zip
Fra : Nederbasse

Dato : 06-07-10 06:55

Hej

Ved ikke om dette spørgsmål er et mail eller office spørgsmål men...
Når jeg modtager Word filer (docx) på mail i Outlook 2007 og gemmer dem,
bliver de gemt som zip filer

Det er sikkert noget sikkerhed men hvordan slå jeg det fra ?

Lars

Fra : Harald Staff

Dato : 06-07-10 19:30

Hei Lars

Docx-filer er zip-filer. Forsøk først å endre filnavn fra .zip til .docx og
se om de fungerer.

HTH. Beste hilsen Harald