Problemer med mail sendt fra Lotus Notes b~
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 05-07-10 15:30

Hej

Når jeg modtager en mail i Outlook 2007 som er sendt fra en Lotus
Notes bruger, mangler teksten i body.

For at finde frem til om det er en afsender eller modtager fejl, har
jeg, inden jeg har hentet mailen ind i Outlook 2007, koblet op på
via webmail, og her kan jeg fint se hele teksten, men når den skal
vises i Outlook 2007 er den væk - søger hjælp til en løsning

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-07-10 15:52

Den 05-07-2010 16:30, Steen Mikkelsen skrev:
> [...]
> via webmail, og her kan jeg fint se hele teksten, men når den skal
> vises i Outlook 2007 er den væk - søger hjælp til en løsning

Jeg oplever af og til noget tilsvarende i Thunderbird 3.1.
Jeg har lige prøvet at søge i Google oh har bl.a. fundet
nedenstående.
Jeg ved ikke, om du kan bruge noget derfra.
http://tinyurl.com/3xnlkqv