E-Mail
webnoob 5265
Kalender fra vista HD til 7 maskine
Fra : Sørensen

Dato : 04-07-10 19:15

Har en ny win 7 maskine og en HD fra min vista-maskine som er
død, kan jeg på nogen måde genoprette kalenderen fra den gamle
disk ? kalenderen lå i windows mail (Calender) på den gamle
maskine,

jeg kan ikke umiddelbart impotere direkte fra disken da der ikke
er en "ics-fil"

--
vh.
Sørensen

Fra : Carl Drud

Dato : 04-07-10 19:32

Sørensen <90909090@invalid.invalid> writes:

> [...]
> kalenderen lå i windows mail (Calender) på den gamle maskine,
>
> jeg kan ikke umiddelbart impotere direkte fra disken da der ikke er en

Ligger den ikke i
C:\Brugere\brugernavn\AppData\Local\Microsoft\Windows Calendar\Calendars

Ellers er der nok mere held med at spørge i gruppen:

dk.edb.system.ms-windows

--
Carl

Fra : Sørensen

Dato : 04-07-10 20:44

"Carl Drud" > skrev >
> Ligger den ikke i
> C:\Brugere\brugernavn\AppData\Local\Microsoft\Windows
> Calendar\Calendars
>
> Ellers er der nok mere held med at spørge i gruppen:
>
> dk.edb.system.ms-windows

Tak for det, jeg tror det var fordi "vis skjulte filer" ikke var
slået til at jeg ikke kunne se den.

mange tak

vh.
Sørensen