Vurdering af maleri?
Fra : JBJ \(4920\)

Dato : 30-06-10 19:12

Hejsa, hvor kan jeg finde navne på danske kunstnere fra 1900 tallet om før?

Har et maleri som er signeret med hvad der ligner G. Carl. ville gerne vide
om det er noget værd, da en i famillien mente det var mange penge værd.

--

Mvh / with kind regards

JBJ (4920)

Fra : Tom H Petersen

Dato : 14-07-10 15:11

JBJ (4920)

> Hejsa, hvor kan jeg finde navne på danske kunstnere fra 1900 tallet om
> før?

Det kan du lige her
https://www.kulturarv.dk/kid/SoegResultatKunstnerRefresh.do?page=4&orderBy=asc:sort_navn&action=SoegResultatKunstnerRefresh&listeviewtype=soegkunstnerliste

> Har et maleri som er signeret med hvad der ligner G. Carl. ville gerne
> vide om det er noget værd, da en i famillien mente det var mange penge
> værd.

Måske kan det være Clara Carl ? nå det du skal gøre er at få maleriet
fotograferet
der skal bruges motivet, signaturen, og bagsiden, når du har det kan du
sende dem
til et hvilket somhelst auktionshus og få at vide om det er skidt eller
kanel.

> --
>
> Mvh / with kind regards
>
> JBJ (4920)