æøå fra Fp til Sharepoint
Fra : Søren

Dato : 30-06-10 04:49

Har indtil nu benyttet Fp 2000 og er nu ved at skifte til Sharepoint
2007, men har et problem med vore danske bogstaver.

Sider er lavet i asp og har følgende.

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://
www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<head>

<%Session.LCID = 1030%>
charset=iso-8859-1" />

Dette fungere fint med Fp men lige så snart en side har været en tur
igennem Sharepoint ændres æøå til uft-8 tegn.

Hvordan sikre jeg mig at de forbliver som de var, for jeg har ikke
umiddelbart planer om at omlægge alt til uft-8 da dette vil kræve et
temmeligt stort arbejde, bl.a. i databaser.

Åbner jeg efterfølgende siderne i Fp og laver lidt redigering, så er
alt normalt.

Mvh

Søren