Kan man ikke indsætte billeder i Goggle Ch~
Fra : Mr. Mox

Dato : 29-06-10 09:55

Jeg kan sende mail med indsatte screenprints fra Mozilla Thunderbird
men hvis jeg vil gøre det med Gmail går det ikke!!! Gør jeg noget
forkert eller er det blot ikke muligt?
venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-06-10 23:42

Den 29-06-2010 17:55, Mr. Mox skrev:
> Jeg kan sende mail med indsatte screenprints fra Mozilla Thunderbird
> men hvis jeg vil gøre det med Gmail går det ikke!!! Gør jeg noget
> forkert eller er det blot ikke muligt?

Chrome er en Webbrowser, som Firefox og Internet explorer... Thunderbird
er et mail program, lige som f.eks. Outlook.

Når du bruger gmail i Chrome, benytter du en web baseret e-mail klient,
og den har nogle naturlige begrænsninger i forhold til adgangen til data
på din computer. En af dem er at den ikke har adgang til billeder i din
udklipsholder, og dermed ikke adgang til dine screenshots.

Et alternativ er at bruge paint til at lave billedet til en fil, som du
derefter kan vedhæfte til din mail, eller du kan benytte f.eks. z-screen
som kan tage screenshots og gemme som fil, eller uploade til en
billedetjeneste, hvortil du så kan linke. (Programmet er også i stand
til at putte linket i udklipsholderen efter det har lagt billedet op.)

- Chano Andersen

Fra : Mr. Mox

Dato : 01-07-10 19:45

Den 30-06-2010 00:42, Chano Andersen skrev:

> [...]
> billedetjeneste, hvortil du så kan linke. (Programmet er også i stand
> til at putte linket i udklipsholderen efter det har lagt billedet op.)

Tak for dit svar, nu ser jeg det klart, jeg har klumret, jeg græmmes!
Hilsen Mr. Mox

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-07-10 20:27

Mr. Mox skrev den 29-06-2010 17:55:
> Jeg kan sende mail med indsatte screenprints fra Mozilla Thunderbird
> men hvis jeg vil gøre det med Gmail går det ikke!!! Gør jeg noget
> forkert eller er det blot ikke muligt?
> venlig hilsen Mr. Mox

Ha picasa kørende. Dine screenprings vil da blive gemt i et jpg-billede.

Dette jpg-billede kan du så sende i mails som alm. vedhæftning.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til