Enghave Plads - efterlysning af materiale
Fra : Dan Andersen

Dato : 27-06-10 21:18

Vil du dele dine billeder fra Enghave Plads med resten af Vesterbro?

Hvis du har billeder fra Enghave Plads, gamle, nye, digitale eller papir -
vi er interesseret i alle slags billeder.

Vi skal bruge billederne til at dokumentere og illustrere vesterbroborgernes
forhold til og liv på Enghave Plads igennem tiderne, så har du siddet en
tidlig morgen på pladsen eller levede du dengang, der kørte sporvogne, så
kontakt os.

Tlf. 2047 6255

Eller på mail: skrivtil@odetilkastanjen.dk

"Ode til Kastanjen" er en hyldest til Enghave Plads og kastanjen, fortalt
gennem kendte og lokalkendtes historier, hvor livet, hverdagen og de
historiske begivenheder, som pladsen og den gamle kastanje har gennemlevet
og overlevet, udfoldes. Bogen bygger på 6 offentligt kendte personagers
hyldest-bidrag, samt 8 lokalkendtes historier: Den tørstige, Dj'en, 80+,
Barnet, Skateren, Kaffedrikkeren, Beboeren, Sælgeren.

Derudover vil en .dk side udgøre den anden del af projektet, hvor udvalgte
historier, som også optræder i bogen kan høres som lydmontager.

Mere infor kan fås på www.odetilkatanjen.dk samt på www.dbamott.dk - klik på
Enghave Plads

Med venlig hilsen - Dan Andersen på vegne af Stina Mott Grønkjær.
Referer gerne til denne Nyhedsgruppe

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-07-10 07:40

Dan Andersen skrev bl.a.:

> Vil du dele dine billeder fra Enghave Plads med resten af Vesterbro?

[klip]

I har naturligvis husket Clausen og Petersens smukke "Duefar" sunget af
Eva Madsen, vistnok bl.a. på lp'en "Fra Hovedbanegården til Enghave
Plads"?

--
Jørgen Grandt

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-07-10 08:36

Dan Andersen skrev den 27-06-2010 22:18:
> Vil du dele dine billeder fra Enghave Plads med resten af Vesterbro?
>
> Hvis du har billeder fra Enghave Plads, gamle, nye, digitale eller papir
> - vi er interesseret i alle slags billeder.

I så fald kan man vel bruge Panoramio eller eget webalbum fx picasaweb.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-07-10 18:18

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> I så fald kan man vel bruge Panoramio eller eget webalbum fx picasaweb.
>

> --
> med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
> Carsten Riis Mere skal der ikke til
> for varigt vægttab.

materialet skal indgå i et projekt "Ode til kastanjen"
(www.odetilkastanjen.dk - bog og hjemmeside. Jeg er sikker på, at folkene
bag er klar over de muligheder, der ligger i Internettet - men tak for
tippet.
Har du eller kender du nogen, der ligger inde med et eller andet så henvend
dig meget gerne

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-07-10 19:58

Dan Andersen skrev bl.a.:

> "Carsten Riis" skrev

> Har du eller kender du nogen, der ligger inde med et eller andet så
> henvend dig meget gerne

Med varigt vægttab og det hele?

--
Jørgen Grandt

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-07-10 08:52

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> Med varigt vægttab og det hele?
>

> --
> Jørgen Grandt

Den forstod jeg ikke - her i sommervarmen..
Er du at skære den ud i papa for mig

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-07-10 09:41

Dan Andersen skrev:

> "Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> Den forstod jeg ikke - her i sommervarmen..
> Er du at skære den ud i papa for mig

Det var et ikke særlig dybsindigt forsøg på at være afsindig morsom:

Carsten Riis skriver i sin signatur om varigt vægttab. Den tager du med
i din replik om at ligge inde med et eller andet - og så spørger jeg, om
det også gælder varigt vægttab.

Glem det.

--
Jørgen Grandt
- Er det ikke morsomt der findes mennesker som