Grækenland - Priserne
Fra : oz3bto

Dato : 24-06-10 02:53

Hvor dan ligger priserne efterhånden i Grækenland ?

Var dernede for 14 år siden og da kostede div jo nærmest intet. Men hvordan
ser det ud idag ?
Turen går til Mytilini

Vi skal derned i 14 dage og her hjemmmefra betalt for fly overnatning og 2
små MCer til transporten rundt på Øen

Men hvad med spisen osv. hvad ligger priserne i dernede nu (Sidst i august
vi skal derned)
Brændstof ? (Kender jeg os ret så skal vi nok få tømt tanken begge to
hverdag)

Det er vel euro vi skal have med derned ?
Har også 2 x visa og et mastercard.. Nogen fordel i at bruge dem derned til
at betale med eller skal det være kontanter ?

Fra : Jet

Dato : 24-06-10 01:27

On 24 Jun., 04:53, "oz3bto" <n...@in.dk> wrote:
> [...]
> ser det ud idag ?
> Turen g r til Mytilini
>
> Vi skal derned i 14 dage og her hjemmmefra betalt  for fly overnatning og 2
> sm MCer til transporten rundt p en
>
> Men hvad med spisen osv.  hvad ligger priserne i dernede nu (Sidst i august
> vi skal derned)
> Br ndstof ? (Kender jeg os ret s skal vi nok f t mt tanken begge to
> hverdag)
>
> Det er vel euro vi skal have med derned ?
> Har ogs 2 x visa og et mastercard.. Nogen fordel i at bruge dem derned til
> at betale med eller skal det v re kontanter ?

http://www.fuelprices.gr/GetGeography Google toolbar oversætter til
dansk

http://www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/i.home Lidl og Carrefour tager
imod "kort" som betaling
http://www.carrefour.gr/#

Tag også Euro med i kontanter, hvorimod glem danske kroner

Vi var ude at spise, salat og grilled fisk med pom.frites, incl. vin
og vand... 11 Euro person

Fra : Jet

Dato : 24-06-10 06:44

> [...]
> Har ogs 2 x visa og et mastercard.. Nogen fordel i at bruge dem derned til
> at betale med eller skal det v re kontanter ?

Der er 2 supermarkeder mere:

http://www.e-ariadni.gr/ariadni/external/ariadni/go/

http://www.inka.gr/

Fra : Mette

Dato : 31-07-10 16:43

On 24 Jun., 14:44, Jet <jetro...@gmail.com> wrote:

> Der er 2 supermarkeder mere:
>
> http://www.e-ariadni.gr/ariadni/external/ariadni/go/
>
> http://www.inka.gr/- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej

Nu ved jeg ikke om I er taget afsted, men priserne i Grækenland er
næsten de samme som i Danmark. Leveomkostningerne er høje og
lønningerne fortsat små. Se eventuelt mere fra vores detaljerede
rejseberetninger om grækenland på www.sommerferieogrejser.blogspot.com
- vi var der i sommeren 2008