Gamle telefonbøger
Fra : Kert Rats

Dato : 22-06-10 22:31

Jeg er blevet anbefalet at spørge om nedenstående også i denne gruppe.

Mit spørgsmål er, om det er muligt at anskaffe telefonbøger fra 1960'erne?

Mit spørgsmål er foranlediget af, at jeg netop har fået retableret min
velfungerende gamle 08-telefon. Telefonen er
i dag nydeligt placeret på et entrebord, som tilmed prydes af et kaffestel
fra National Scala - ak ja, det var tider, dengang.
Som supplement til telefonarrangementet på entrebordet vil jeg meget gerne
tilføje telefonbøger fra 1960'erne.

Venligste hilsner fra

Kert Rats
Entusiastisk old school-telefoniker