Akut brug for hjælp
Fra : Anette

Dato : 20-06-10 14:23

Jeg er nu ved at sætte min windows7 pc op, og har selvsagt brug for et
mail-program.

Tilsyneladende er Windows Mail ikke umiddelbart videreført men hedder nu
Windows Live Mail. Jeg har haft både det og Outlook 2003 installeret men
tilsyneladende kan jeg ikke i nogen af programmerne lave regler på (TDC´s)
server, som gør at mails til andre tilknyttede konti ikke bliveer
synkroniseret ned på min pc. Plejer at lavet noget i stil med "hvis xxx er
indeholdt i til-feltet" skal mailen "ikke hentes fra serveren".

I Outlook2003 kan jeg fint nok finde et punkt med regler, men det alle
sammen efter mail er ankommet til pc og på Windows Live Mail kan jeg slet
ikke finde en funktion til opsætning af regler.

Hjælp!!!!

A.

Fra : Erik Olsen

Dato : 20-06-10 14:34

Anette wrote:
> [...]
> sammen efter mail er ankommet til pc og på Windows Live Mail kan jeg
> slet ikke finde en funktion til opsætning af regler.

Er det fordi du har flere e-mail-adresser tilknyttet samme mailbox hos
TDC?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Anette

Dato : 20-06-10 14:48

> Er det fordi du har flere e-mail-adresser tilknyttet samme mailbox hos
> TDC?

Lige præcis...

A.

Fra : Anette

Dato : 20-06-10 14:52

Krisen afværget i første omgang. Det var fordi jeg manglede menu-linjen og
dermed alle de naturlige valg, som ligger derunder. Nu er blodtrykket på vej
nedad igen

A.