Afløser for Frontpage
Fra : Anette

Dato : 19-06-10 06:16

Jeg står for at skulle skifte pc. Dér vil jeg nok komme til at arbejde med
Office2007 og jeg har ladet mig fortælle at Frontpage ikke længere er en
mulighed dér. Hvad har MS tænkt som afløseren?

A.

Fra : Dag Fjellby

Dato : 19-06-10 09:10

"Anette" <anettelinnea(@)pc.dk> skrev i melding
> Jeg står for at skulle skifte pc. Dér vil jeg nok komme
> til at arbejde med Office2007 og jeg har ladet mig
> fortælle at Frontpage ikke længere er en mulighed dér.
> Hvad har MS tænkt som afløseren?

SharePoint Designer 2007

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=baa3ad86-bfc1-4bd4-9812-d9e710d44f42&displaylang=en

Denne er gratis og er kompatibel med Frontpage 2003, hvis du
har laget sidene dine i den. Virker glimrende her :)

--
Dag Fjellby

Fra : KR

Dato : 20-06-10 14:35

> [...]
>
> Denne er gratis og er kompatibel med Frontpage 2003, hvis du har laget
> sidene dine i den. Virker glimrende her :)

Er den på dansk ?

KR.

Fra : Dag Fjellby

Dato : 20-06-10 14:44

"KR" <nogo@svindel.dk> skrev i melding

> Er den på dansk ?

Ja, bare velg Danish under nedlastningslenken :)

--
Dag Fjellby

Fra : KR

Dato : 20-06-10 14:58

> Ja, bare velg Danish under nedlastningslenken :)
>
> --
> Dag Fjellby

Det har jeg gjort..................men sproget i programmet er engelsk.
Hvad gør jeg galt?

KR.

Fra : Dag Fjellby

Dato : 20-06-10 16:41

> Det har jeg gjort..................men sproget i
> programmet er engelsk.
> Hvad gør jeg galt?

Trolig ingenting. Mulig det kun finnes på engelsk enda. Jeg
bruker den engelske versjonen.

Mvh,

--
Dag Fjellby

Fra : Heine Svendsen

Dato : 20-06-10 18:20

KR skrev:

> Det har jeg gjort..................men sproget i programmet er engelsk.
> Hvad gør jeg galt?
>
> KR.

Hej

Du må have valgt den forkerte download.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=BAA3AD86-BFC1-4BD4-9812-D9E710D44F42&displaylang=en

Klik på Change language og vælg Danish.
Derefter skal du huske at klikke på "Shift".
Så bliver hele siden dansk, og det, du downloader, er den
danske version.

Brmærk, om sidens sprog skifter til dansk, før du
downloader. Det skal skifte til dansk først.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : KR

Dato : 21-06-10 14:16

[...]

Alt det du nævner.....det har jeg gjort
Men det er nu stadigvæk den engelske udgave som jeg får.....når jeg udpakker
programmet.

KR.