Links i xml?
Fra : Nino

Dato : 18-06-10 09:29

Hej allesammen

Jeg har af Felix fået lov at arbejde med et kort han har lavet
til mit skoleprojekt.
Kortet er opdaterbart via. xml fil der gør det muligt at ændre på
lokalitet af punkter på kortet.

Dette er super nice og jeg kan helt sikkert bruge det HVIS jeg
kan finde ud af hvordan jeg gør de punkter jeg definerer i xml
til links på kortet.

Altså så det punkt jeg definerer i xml, som så kommer ud på
kortet som en lille firkant, hvor firkanten er mulig at trykke på
så jeg åbner en .html side.

Jeg håber virkeligt der er nogle actionscript 3.0 wizards derude
der kan hjælpe mig med det her, da jeg ellers skal til at ændre i
mit projekt (som jeg skal op og forsvare d. 25. juni)

Med venlige hilsner
Nino

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : felix sanchez

Dato : 19-06-10 09:36

Hej Nino.

Jeg vil sagtens kunne lave en opdatering til dig
Skriv til mig på min mail, og vi finder ud af det.

Mvh
Felix