Gavl i Århus
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-06-10 10:19

En venlig dame har sendt mig et fint, lille foto af et gavlmaleri i
Århus. Det kan ses her:
http://www.grandts.dk/Temp/temptest.htm

Billedet er antagelig taget engang i 80'erne - men hvor var/er gavlen?
Måske et sted i ø-gadekvarteret eller på Trøjborg? Og hvem var
kunstneren?

--
Jørgen Grandt

Fra : wilden

Dato : 18-06-10 17:54

Jørgen Grandt forklarede:
> [...]
>
> Billedet er antagelig taget engang i 80'erne - men hvor var/er gavlen? Måske
> et sted i ø-gadekvarteret eller på Trøjborg? Og hvem var kunstneren?

Thunøgade ca. nummer 8 - tæt ved Norsgade.

Der er bygget mur foran parkeringspladsen i dag.

Kender ikke kunstner.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 18-06-10 19:19

wilden skrev:

> Thunøgade ca. nummer 8 - tæt ved Norsgade.
>
> Der er bygget mur foran parkeringspladsen i dag.
>
> Kender ikke kunstner.

Tak. Så må det være pga. muren at jeg ikke har kunnet finde stedet.

--
Jørgen Grandt