Word probl.
Fra : RK

Dato : 16-06-10 20:07

Min word (Office 2000) er begyndt at opføre sig underligt, efter jeg har
gemt og atter åbner et dokument står der en masse typo fakta,
se herunder. Er der et flueben der skal fjernes eller hvad?:

Køkkentrapperne - også et tilbagevendende problem - bliver meget meget
sjældent vasket - kun få

gange om året. Hvorfor ikke oftere - fik i sin tid oplyst, at det skulle ske
en gang om måneden.

ïô?ïïïïïïïïïïïïï

Normal

Normal

Overskrift 1

Overskrift 1

Standardskrifttype i afsnit

Standardskrifttype i afsnit

BentebC:\Documents and Settings\Ejer\Application
Data\Microsoft\Word\Automatisk gendannet Dokument 1.asd

BentebC:\Documents and Settings\Ejer\Application
Data\Microsoft\Word\Automatisk gendannet Dokument 1.asd

BenteEC:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\Bygningsgennemgang 2010.docÿ

[...]

2010.docÿ??n?n?

Unknownÿ!

Times New Roman

Times New Roman

Symbol

Symbol

Bygningsgennemgang

Bygningsgennemgang

Bygningsgenn????

emgang

Normal

Microsoft Word 9.0

Bygningsgennemgang

Root Entry

1Table

1Table

WordDocument

WordDocument

SummaryInformation

SummaryInformation

DocumentSummaryInformation

DocumentSummaryInformation

CompObj

CompObj

ObjectPool

ObjectPool

Microsoft Word-dokument

MSWordDoc

Word.Document.8

Normal

Normal

Fra : cykelsmeden

Dato : 28-06-10 14:24

Den 16-06-2010 21:07, RK skrev:
> [...]
> sjældent vasket - kun få
>
> gange om året. Hvorfor ikke oftere - fik i sin tid oplyst, at det skulle

slet den fil som hedder normal.dot

finn