Sløv newsserver.
Fra : Tove Krieger

Dato : 14-06-10 18:38

Jeg har haft nogle problemer siden i går med mine newsservere. Jeg har både
news.dotsrc.org og news.tele.dk, så hvis den ene svigter kan jeg bruge den
anden.

Mon der er andre der har det samme problem, at når de sender indlæg til
grupperne, kan der godt gå adskillige timer inden de når frem til grupperne
? Jeg sendte et indlæg i formiddags, og det er ikke dukket op endnu.
Indlæggene plejer normalt at kunne læses et par sekunder efter de er sendt.

Jeg synes ikke at jeg har haft den slags problemer før. Jeg kan se i "sendt
post" at de er afsendt, men de er ikke vist i grupperne. Jeg sender dette
indlæg kl. 19.40, så nu er jeg spændt på hvornår det har tænkt sig at dukke
op i gruppen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-06-10 09:27

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> dette indlæg kl. 19.40, så nu er jeg spændt på hvornår det har tænkt sig

Det tog godt nok sin tid. Det er nu d. 15/6 og klokken er 10.30, og
indlægget er først lige dukket op her. Når det er sendt i går aftes kl.
19.37 har det været temmelig længe undervejs. Det samme sker sikkert med
dette indlæg.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-06-10 09:45

On Tue, 15 Jun 2010 10:27:03 +0200, "Tove Krieger"
<missminimiv@invalid.dk> wrote:

> [...]
>indlægget er først lige dukket op her. Når det er sendt i går aftes kl.
>19.37 har det været temmelig længe undervejs. Det samme sker sikkert med

Jeg vil lige sige at jeg så det oprindelige indlæg sent i går aftes så
det har været oppe et stykke tid. Hvorfor du modtager det så sent ved
jeg dog ikke (bruger selv individual.net).

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-06-10 15:30

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> skrev :

> (bruger selv individual.net).

Derfor, det er dotsrc, der lader til at ha' problemer.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-06-10 16:21

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Derfor, det er dotsrc, der lader til at ha' problemer.
> --
> Kerim

Hos mig var det både dotsrc og TDC der havde problemer.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-06-10 17:05

"Tove Krieger" skrev :

>Hos mig var det både dotsrc og TDC der havde problemer.

Jeg har ikke observeret problemer hos TDC.

PS. Hvis du vil spambeskytte din mailadresse, så bør du ikke gøre
det ved at misbruge et domænenavn.

Brug fx missminimiv@dk.invalid i stedet for.

PS. Skulle du ha' ret til at bruge invalid.dk, så undskylder jeg.
Men da det tilhører PenSam Liv forsikringsaktieselskab tvivler
jeg.

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-06-10 17:21

> [...]
>
> PS. Skulle du ha' ret til at bruge invalid.dk, så undskylder jeg.
> Men da det tilhører PenSam Liv forsikringsaktieselskab tvivler

Nådada, det var jo ikke så godt. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Jeg retter det fluks.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 19:48

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i meddelelsen news:4c17a86f$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

http://en.wikipedia.org/wiki/Toxoplasma_gondii
http://en.wikipedia.org.nyud.net/wiki/Toxoplasma_gondii
Noget om hvorfor, at slå katten af tønden var en god ide
(og samtidig lære børn, at katte ikke er kæledyr men et nyttedyr)
og at skræmme den væk er en god ide, men at skade den er en dårlig ide!

(men hvis T.Gondii kunne modificeres til at kun angribe celler der deler sig uhæmmet
"Cancer Celler" så kunne den måske bruges til noget nyttigt)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-06-10 20:57

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det er ikke første gang du prøver dine hjernelamme stunts på mig, så jeg
beklager meget men.:

*PLONK*

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-06-10 19:51

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i meddelelsen news:4c192c81$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er ikke første gang du prøver dine hjernelamme stunts på mig, så jeg beklager meget men.:

> [...]

Ja, sådan er det!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-06-10 20:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c1a6ed0$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, sådan er det!

Helvede eksister! Jeg har gjort det!
Ren Kvante Mekanik!
Alt hvad folk mindst vil have, når de mindst vil have det!
Fejlsikret mod Murphys lov!

Det er sådan det er, at være torteret Kvante Mekanisk og programmeret
til at være en religiøs idiot!

Jeg er istedet al religion!

Jeg tror faktisk jeg gør en undtagelse selv om du bliver en Muslim!

"Og jeg har så aldrig prøvet nogen hjernelamme stunts på dig!"

(stavefejl rettet- programmering!)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-06-10 09:52

Tove Krieger skrev:

> [...]
> indlægget er først lige dukket op her. Når det er sendt i går aftes kl.
> 19.37 har det været temmelig længe undervejs. Det samme sker sikkert med

Næ, det er tidsstemplet 10:27, så det var fremme 3 minutter før
det blev sendt.

--
Bertel

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-06-10 10:26

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Næ, det er tidsstemplet 10:27, så det var fremme 3 minutter før
> det blev sendt.
>
> --
> Bertel

LOL Den var go' Bertel. Jeg skal vist have stillet uret på mit
skrivebord, det var det jeg skævede til da jeg skrev.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-10 11:56

Tove Krieger wrote:

> LOL Den var go' Bertel. Jeg skal vist have stillet uret på mit
> skrivebord, det var det jeg skævede til da jeg skrev.

Du kunne også stille uret nede i din
taskbar

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-06-10 12:06

<Just> skrev i meddelelsen

> Du kunne også stille uret nede i din
> taskbar

Ja, det kunne jeg da også, men det ur går helt korrekt.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-06-10 19:57

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i meddelelsen news:4c175e7e$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, det kunne jeg da også, men det ur går helt korrekt.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Muslimer i Elektriske biler er Fremtiden!
Og det er ikke fiktion, som tilbage til Fremtiden!

Og det stod først i nyhedsgrupperne!
Skrevet med en Newsreader "OnTopic"

Fra : Carl Drud

Dato : 15-06-10 16:46

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> writes:

> Hos mig var det både dotsrc og TDC der havde problemer.

Individual.NET kan varmt anbefales. Koster ¤10 om året og er umådelig
stabil.

http://news.individual.net/

--
Carl

Fra : Steen

Dato : 18-06-10 23:23

In article <4c1668ee$0$276$14726298@news.sunsite.dk>,
> [...]

> news.dotsrc.org og news.tele.dk, så hvis den ene svigter kan jeg bruge den

Jeg har skiftet dotsrc ud med eternal-september (når jeg normalt bruger
MacSOUP). I denne reader (MT-NewsWatcher) skifter jeg lystigt mellem
dotsrc og eternal-september (som også er gratis, og tilbyder flere
grupper)

--

Steen
http://www.facebook.com/isteendk