parkering hamborg lufthavn - park and fly
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 15-06-10 12:10

Hej

er der nogen der har erfaring med at parkere ved RuS - park and fly ved
Hamborg lufthavn?

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-10 09:05

Hej
Jeg har brugt det, og det virker fint, og jeg kender andre som har brugt dem
uden problemer. Det er behageligt, specielt, hvis man har en tidligt
flyafgang .
hilsen
Karsten

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 16-06-10 09:45

"Karsten Skov" <kskov(til)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har brugt det, og det virker fint, og jeg kender andre som har brugt
> dem uden problemer. Det er behageligt, specielt, hvis man har en tidligt

Hej,

vi har nemlig en tidlig afgang, og jeg husker andre års kaos på "holiday
parking"

Har du brugt deres shuttle eller har de hentet dig i din egen bil? Det
virker tiltalende at bilen bliver afleveret i lufthavnen, og så bare køre
nordpå.

Skal man ringe til dem, når man kommer retur til lufthavnen eller holder de
øje med éns flyankomst? Hvis man skal ringe til dem - hvor lang tid går der
fra man ringer til de kommer?

Kennet

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-10 11:44

Mine erfaringer:
1. lufthavnsparkering:
det kører en shuttlebus regelmæssigt fra ankomsthal til parkering; hvor
ofte, fremgår af hjemmesiden
2. parkering ved hotel i forb. med overnatning
man kontakter pr. telefon hotellet, som fortæller, hvor de samler een op

Inger

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-10 09:23

Hej
Jeg fik afhentet vores bil ved ankomsten, og vi tog deres Shuttle, da vi kom
tilbage. Vi var de eneste i en VW transporter, og bilerne bliver parkeret 10
minutters kørsel fra lufthavnen
I år tog jeg vi vælger afhentning+levering, det betyder jo ikke ret meget i
det samlede rejsebudget