SæyæncToy
Fra : niels nielsen

Dato : 15-06-10 15:35

Hej Gruppe
Jeg sidder og roder med, at synctoy kopierer filer uanset om, jeg ikke har
ændret dem.

Jeg kan ikke gennemskue hvad der er galt. Jeg har prøvet at finde ud af
hvordan arkiv-bitten skal være eller ikke være og om synctoy overhovedet er
lige gald med arkivbitten.

Også skrivebeskyttelse har jeg forsøgt at ændre på, men stadigvæk - synctoy
overskriver en del af filerne igen og igen.

jeg kører win vista

hilsen niels

Fra : niels nielsen

Dato : 16-06-10 08:09

"niels nielsen" <ikke.nogen@nogen.steder> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Også skrivebeskyttelse har jeg forsøgt at ændre på, men stadigvæk -
> synctoy overskriver en del af filerne igen og igen.

nu har jeg så rodet videre og fundet ud af at flere af disse filer - cirka
13000, så jeg hr ikke tjekket hver eneste - på egenskabsarket står at "Denne
fil kommer fra en anden computer og bliver muligvis blokeret for at hjælpe
med at beskytte din computer" - og så er der en knap hvor jeg kan fjerne
blokeringen. Hvordan fjerner jeg den blokering bundtvis?

Ak ja - da jeg for et par år siden kørte XP, brugte jeg et meget enkelt
program, Stones Kopikontrol og det virkede bare. Men programmet ser ud til
ikke at være glad for Vista og Vistas systemmappe-fil-struktur.

Jeg har forresten smidt denne meddelelse i to grupper, sikkerbed og
ms-windows i håb om at ramme en klog skribent.

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-06-10 11:58

> [...]
>
> Jeg har forresten smidt denne meddelelse i to grupper, sikkerbed og
> ms-windows i håb om at ramme en klog skribent.
Mulig løsning:

Slet den gamle Synctoy og hent den nye til Vista.. Der er forskel