microsoft client protection (skal slås fra~
Fra : jama

Dato : 14-06-10 11:20

Hvad betyder det? Jeg får denne meddelelse når jeg vil installere
WinDefender.
jørgen

Fra : jama

Dato : 14-06-10 12:47

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad betyder det? Jeg får denne meddelelse når jeg vil installere
> WinDefender.
> jørgen
>ps.
OS XP
Glemte, at sige jeg har "Microsoft Security Essentials" installeret er det
derfor den ikke vil med WinDefender da XP kun godtager et sikkerheds
program?

Fra : Ole C

Dato : 14-06-10 13:41

jama skrev blandt andet:

> OS XP
> Glemte, at sige jeg har "Microsoft Security Essentials" installeret
> er det derfor den ikke vil med WinDefender da XP kun godtager et
> sikkerheds program?

På en Vista bliver Windows Defender slået fra, når man installerer Microsoft
Security Essentials.
Logisk nok, da MSE bla. har samme funktion - og er fra samme producent....

--
vh
Ole C

Fra : jama

Dato : 19-06-10 17:00

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>>> jørgen

> [...]
> Microsoft Security Essentials.
> Logisk nok, da MSE bla. har samme funktion - og er fra samme producent....

Jeg takker.
Selvfølgelig er det grunden, jeg havde det en smule på fornemmelsen dea jeg
Googlet lidt mere, men tak.