finde højeste værdi
Fra : Nikolaj M

Dato : 15-06-10 07:04

Kan I kloge hoveder finde en formel som finder højeste sande værdi og
trækker laveste sande fra i et setup som fx.

A B
1 Jan 14
2 Peter 12
3 Allan 13
4 Jan 10

Jeg ved man kan lave et lopslag hvis der er sorteret efter B, for at
finde den ene af værdierne, men ikke den anden :-/

I dette tilfælde er svaret 4, men tricket ligger at gøre det når
rækkerne står vilkårligt

På forhånd tak Nikolaj

Fra : Denis Nissen

Dato : 15-06-10 16:41

[...]